• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-07-25 17:08:32 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...Dem har hittat drogförrådet hos Conrad Murray, Läkaren till Michael Jackson. Han hade sin gömma i Garderoben HEMMA HOS MICHAEL JACKSON!! (knäpp typ)"I gömman hittades propofol, ett intravenöst narkosmedel, som myndigheterna tror var det som tog livet av Michael Jackson. "OmG, this is it :O
    Helt vidrigt! Hur kan man göra så. Det har ju stått massor om denna läkare som framstår som ett girigt pucko tycker jag. Media kan ju vara rätt grymma uppenbarligen med sina skriverier, men är det sant så hoppas jag att han får stå till svars för allt. Och att låta en 12-åring vara vittne hjärt och lungräddning på sin pappa sen som någon länkade till...hur sjukt är inte det. Vilken situation som MJ försatt sig i sen att ha en läkemedelslangare boendes hos sig, han måste ha mått riktigt dåligt just då när han behövde alla dessa mediciner för att hålla igång. Förstår inte hur en läkare kan uppmuntra användandet av livsfarliga mediciner regelbundet...kan bara tänka mig att det var pengar, pengar, pengar.
  • Längtan efter dig
    Grönsiska skrev 2009-07-25 20:55:18 följande:
    Helt vidrigt! Hur kan man göra så. Det har ju stått massor om denna läkare som framstår som ett girigt pucko tycker jag. Media kan ju vara rätt grymma uppenbarligen med sina skriverier, men är det sant så hoppas jag att han får stå till svars för allt. Och att låta en 12-åring vara vittne hjärt och lungräddning på sin pappa sen som någon länkade till...hur sjukt är inte det. Vilken situation som MJ försatt sig i sen att ha en läkemedelslangare boendes hos sig, han måste ha mått riktigt dåligt just då när han behövde alla dessa mediciner för att hålla igång. Förstår inte hur en läkare kan uppmuntra användandet av livsfarliga mediciner regelbundet...kan bara tänka mig att det var pengar, pengar, pengar.
    Håller med i vartenda ord du skriver.

Tyvärr styr pengar mycket i denna värld... pengar för med sig en hel del ondska.
  • mona83

Jag hoppas att läkaren blir av med sitt läkar leg och får en massa år i fängelse. Nån dödsdom ska han inte ha utan han ska sitta i fängelse i många år och fundera på vad han gjort.

• mona83
    mona83 skrev 2009-07-25 21:45:02 följande:
    Jag hoppas att läkaren blir av med sitt läkar leg och får en massa år i fängelse. Nån dödsdom ska han inte ha utan han ska sitta i fängelse i många år och fundera på vad han gjort.
    Eller ja alla dom läkare som som gett honom mediciner. Dom har ju på något vis ändå dragit sitt strå till stacken, sen spelar det ingen roll egetligen vilken läkare som gav honom den dödliga dosen. För dom har alla förkortat hans liv.
  • Längtan efter dig
    mona83 skrev 2009-07-25 21:47:29 följande:
    Eller ja alla dom läkare som som gett honom mediciner. Dom har ju på något vis ändå dragit sitt strå till stacken, sen spelar det ingen roll egetligen vilken läkare som gav honom den dödliga dosen. För dom har alla förkortat hans liv.
    Det hoppas jag med. De ska ha sina straff, precis som alla andra läkare i världen som begår sådana stora olagligheter!
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 20:44:56 följande:
    super snäll sambo du har ,såg när jag läste tillbaka att du behövde hjälp att hitta kassan  ,man trycker på knappen till höger efter man har tryckt buy ,såg inte ditt inlägg förren nu tyvärr ,men såg att det löste sig ändå. Längtar till den kommer hem .
    Mmmm.. men då fanns det ingen knapp till höger {#lang_emotions_undecided} Gjorde om det o DÅ minsann.. Thank gooooood
    Ja, nu vill jag oxo ha hem boxen. OCH boken Hoppas den dimper ner i lådan nästa vecka
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-25 23:52:48 följande:
    Mmmm.. men då fanns det ingen knapp till höger Gjorde om det o DÅ minsann.. Thank gooooood Ja, nu vill jag oxo ha hem boxen. OCH boken Hoppas den dimper ner i lådan nästa vecka
    såg du länken om boxen på tradera ,ska blir spännande att se vad den gå för .
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-25 23:52:48 följande:
    Mmmm.. men då fanns det ingen knapp till höger Gjorde om det o DÅ minsann.. Thank gooooood Ja, nu vill jag oxo ha hem boxen. OCH boken Hoppas den dimper ner i lådan nästa vecka
    kollade min order där och det stå skickad 
  • L jung

Nu sover de flesta, men jag har passat på att lägga in en ny mapp i mitt galleri som heter Michael Jackson.  Bilder hittar ni däri från när min dotter var till San Francisco och Los Angeles på besök hos kusinen som bor i SF.  Dom åkte ner till begravningen och var till stjärnan 'på gatan', hemmet där MJ växte upp med familjen innan han köpte eget hus i LA, och staple centre.  Hittade inte nu ikväll fotot från utanför hyrhuset där han bodde när han avled, men ska kolla igenom igen och lägga in det också.

Välkomna in och kolla i mappen.

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Rååsa Smurfen
    L jung skrev 2009-07-26 02:11:15 följande:
    Nu sover de flesta, men jag har passat på att lägga in en ny mapp i mitt galleri som heter Michael Jackson.  Bilder hittar ni däri från när min dotter var till San Francisco och Los Angeles på besök hos kusinen som bor i SF.  Dom åkte ner till begravningen och var till stjärnan 'på gatan', hemmet där MJ växte upp med familjen innan han köpte eget hus i LA, och staple centre.  Hittade inte nu ikväll fotot från utanför hyrhuset där han bodde när han avled, men ska kolla igenom igen och lägga in det också.Välkomna in och kolla i mappen.
    fina bilder ,lite obehagligt med alla dessa loke a like personer hade jag nog tyckt om jag varit där .
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson