• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Kom o tänka på MJ bror som höll tal. Marlon.. Minns inte ordagrant. Men han sa nåt med att nu kankse folk vill lämna han ifred. Låta han få vila.
    My ass heller. Blev jue bara ÄNNU mer skriverier.. *suck*

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

BooBoo det avtar nog ska du se.. Det är mkt nu bara för att Conrad Murray är i fokus med Michaels död. Och tvisten om barnen. Man kan alltid hoppas på att de avtar när allt är klart, när Jackson äntligen har fått kommit ner i jorden(Om familjen kan välja en plats, jag hoppas det blir på Neverland) och tvisten om barnen.

• Brooke
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5561083.ab
    Dem har hittat drogförrådet hos Conrad Murray, Läkaren till Michael Jackson. Han hade sin gömma i Garderoben HEMMA HOS MICHAEL JACKSON!! (knäpp typ)
    "I gömman hittades propofol, ett intravenöst narkosmedel, som myndigheterna tror var det som tog livet av Michael Jackson. "
    OmG, this is it :O
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-25 16:30:38 följande:
    BooBoo det avtar nog ska du se.. Det är mkt nu bara för att Conrad Murray är i fokus med Michaels död. Och tvisten om barnen. Man kan alltid hoppas på att de avtar när allt är klart, när Jackson äntligen har fått kommit ner i jorden(Om familjen kan välja en plats, jag hoppas det blir på Neverland) och tvisten om barnen.
    Ja det kankse gör det.. Men känns som det dyker upp nåt nytt hela tin..
    Nu hans .. kankse.. biologiske son.. Sen att han inte hade nån näsa (var aldrig in o läste den.. om den nu länkades{#lang_emotions_undecided} )
    Imorrn står det väl om att han sov som Pippi. Fötterna på kudden.. Jösses!!
  • KikiBoo

Och jag vill veta hur man skickar efter MJ boxen {#lang_emotions_yell} Hur svårt ska det vara? HJÄLP!
    Nu när sambon var så snäll o ville köpa den. COME ON!! Gaaaaaaah! {#lang_emotions_yell}

• Längtan efter dig

Skulle man inte kunna döpa sitt barn efter någon hade samma namn, så skulle det nog bli väldigt svårt

Paris är för övrigt ett väldigt fint namn.

• Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-25 17:21:16 följande:
    Ja det kankse gör det.. Men känns som det dyker upp nåt nytt hela tin..Nu hans .. kankse.. biologiske son.. Sen att han inte hade nån näsa (var aldrig in o läste den.. om den nu länkades )Imorrn står det väl om att han sov som Pippi. Fötterna på kudden.. Jösses!!
    Haha, det fick mig att minnas en sak! Pippi var min idol när jag var liten och jag sov faktiskt med fötterna på huvudkudden för jag ville vara som hon
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson