• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    BooBoo skrev 2009-07-26 11:05:15 följande:
    [citat]
    Min sambo sa imorse: Du har gjort vr son till en Michael Jackson freak..Se där se där hihi..Han vill titta på MJ när han uppträder.Spec Billie Jean då han har hatten. Vi har tre hattar här hemma. Dels en svart som är min gamla. Hade en hattperiod ett tag Men ungarna springer o hämtar varsin hatt o står o dansar framför tvn History Tour går för fulla muggar nu på tvn..

gulligt! De måste ha jättekul!
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-26 12:18:48 följande:
    "Han avslöjar också att Jackson bjöd in speciellt utvalda barn, en del bara tolv år gamla, att sova i hans säng, efter att de fått ?Jesus-juice?. Det vill säga öl eller vin."Pff, det tror jag inte ett smack på!!!!www.aftonbladet.se/nyheter/article5563373.abDen här nyheten känns mycket som att, visst den kan vara sann, men den här Butlern har mest uttalat sig bara för att få uppmärksamhet och ha något att säga om MJ. Jag tror att det kan vara sant att MJ gick runt drogad hela dagarna, men resten som stod i artikeln är ren BS.
    Hemskt om han gick runt drogad hela dagarna, vilket liv...och vad jobbigt att se sin pappa sådan. Trist att kändisskapet blev så extremt att det blev ett fängelse.
  • MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-26 19:28:30 följande:
    Finns en namninsamling för att göra 29 augusti till Michael Jacksondagen (som ska vara lite som barnens dag), men man får ju inte posta länkar till namninsamlingar, så ni får inboxa om ni vill ha den.
    va får man ite?
    men jag vill ha!
    skicka gärna till mig.
  • MissLilo
    Grönsiska skrev 2009-07-26 20:15:48 följande:
    Hemskt om han gick runt drogad hela dagarna, vilket liv...och vad jobbigt att se sin pappa sådan. Trist att kändisskapet blev så extremt att det blev ett fängelse.
    Men allt han gjorde ifrågasatte tyvärr.
    Då skulle jag också göma mig. för man tar inte hur mycket skit som helst.

bara att se sista dagen av hans rättengång, han såg död ut. såg ut attde puttade han fram, ledde han. ögone var helt döda. Hemskt att se.
  • Grönsiska
    MissLilo skrev 2009-07-26 20:22:48 följande:
    Men allt han gjorde ifrågasatte tyvärr.Då skulle jag också göma mig. för man tar inte hur mycket skit som helst.bara att se sista dagen av hans rättengång, han såg död ut. såg ut attde puttade han fram, ledde han. ögone var helt döda. Hemskt att se.
    Ja, men det är ju just det jag menar. Jag klandrar honom inte utan tycker att det är oerhört synd att något positivt som en fantastisk talang kan bli så negativt för personen i slutändan.
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-07-26 17:26:22 följande:
    Vad vare för låt i bakgrunden? Känner igen den men kan inte komma på vad låten heter :/ Störande..
    "You are my life" från invincible
  • Bevabus

finns rättegången nånstans på nätet?

MissLilo skrev 2009-07-26 20:22:48 följande:
    Men allt han gjorde ifrågasatte tyvärr.Då skulle jag också göma mig. för man tar inte hur mycket skit som helst.bara att se sista dagen av hans rättengång, han såg död ut. såg ut attde puttade han fram, ledde han. ögone var helt döda. Hemskt att se.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-26 17:23:46 följande:
    Varför undrar du?
    Haha.. Nääh jag bara undra. Klippet med ormen som du inte ville se är från feb -83..
    It's my burpday (birthday I know) den 28.e april hehe...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson