• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Fru Brastad

Haj alla i tråden! jag tillhör en av de alla som växt upp med MJ och hyser största respekt för denne man. Ingen har som han brytt sig om barnen runt om i världen som har det svårt. INGEN kan eller kunde sjunga och dansa som han!
    Är djupt sorgsam för hans bortgång

• KikiBoo

Min sambo sa imorse: Du har gjort vr son till en Michael Jackson freak..
    Se där se där hihi..
    Han vill titta på MJ när han uppträder.Spec Billie Jean då han har hatten. Vi har tre hattar här hemma. Dels en svart som är min gamla. Hade en hattperiod ett tag
    Men ungarna springer o hämtar varsin hatt o står o dansar framför tvn
    History Tour går för fulla muggar nu på tvn..

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-26 00:58:47 följande:
    kollade min order där och det stå skickad 
    Tar det en lång stund innan orden blir skickad?
    Satt igår o trodde det var nå fel..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-26 00:52:13 följande:
    såg du länken om boxen på tradera ,ska blir spännande att se vad den gå för .
    Jadu.. Den lär nog gå upp i en duktig slant tror jag.. Tack för att du tipsa om sidan
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-26 11:05:15 följande:
    Min sambo sa imorse: Du har gjort vr son till en Michael Jackson freak..Se där se där hihi..Han vill titta på MJ när han uppträder.Spec Billie Jean då han har hatten. Vi har tre hattar här hemma. Dels en svart som är min gamla. Hade en hattperiod ett tag Men ungarna springer o hämtar varsin hatt o står o dansar framför tvn History Tour går för fulla muggar nu på tvn.. Tar det en lång stund innan orden blir skickad?Satt igår o trodde det var nå fel..
    Nej dagen efter lagtbeställningblev det för mig , beror lite på när man lägger beställningen typ tid och helgdag osv
  • Bevabus

"Han avslöjar också att Jackson bjöd in speciellt utvalda barn, en del bara tolv år gamla, att sova i hans säng, efter att de fått ?Jesus-juice?. Det vill säga öl eller vin."

Pff, det tror jag inte ett smack på!!!!

www.aftonbladet.se/nyheter/article5563373.ab

Den här nyheten känns mycket som att, visst den kan vara sann, men den här Butlern har mest uttalat sig bara för att få uppmärksamhet och ha något att säga om MJ. Jag tror att det kan vara sant att MJ gick runt drogad hela dagarna, men resten som stod i artikeln är ren BS.

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-26 11:19:12 följande:
    Nej dagen efter lagtbeställningblev det för mig , beror lite på när man lägger beställningen typ tid och helgdag osv
    Ok! Då vet jag
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson