• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-25 17:19:17 följande:
    hahaha!! Hört att han döpte henne efter sjävla Paris Paris. Där hon blev till
    Ja de har jag oxå hört..
    BooBoo skrev 2009-07-25 17:22:29 följande:
    Och jag vill veta hur man skickar efter MJ boxen Hur svårt ska det vara? HJÄLP!Nu när sambon var så snäll o ville köpa den. COME ON!! Gaaaaaaah!
    Fråga Rååsa Smurfen, hon har ju köpt den och har skickat efter =) Skicka ett PM till henne
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-25 17:21:16 följande:
    Ja det kankse gör det.. Men känns som det dyker upp nåt nytt hela tin..Nu hans .. kankse.. biologiske son.. Sen att han inte hade nån näsa (var aldrig in o läste den.. om den nu länkades )Imorrn står det väl om att han sov som Pippi. Fötterna på kudden.. Jösses!!
    HAHA!!! OMG! asg
  • Lucille

Men snälla, fått namnet efter Paris? As if! Det är väll något hon själv spridit ut. haha

Låter bra att de hittat skiten hos Doktorn nu. Hoppas det blir häktning och rättegång snart. Han är väll inte häktad ännu?

Brooke,
    Vart ska du ta vägen? :(

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-25 13:46:05 följande:
    Sambon vill ge mig THE MJ BOX Men hjälp! Hur fan skickar man efter?
    super snäll sambo du har ,såg när jag läste tillbaka att du behövde hjälp att hitta kassan  ,man trycker på knappen till höger efter man har tryckt buy ,såg inte ditt inlägg förren nu tyvärr ,men såg att det löste sig ändå.
    Längtar till den kommer hem .
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-24 21:08:13 följande:
    Jag har svårt att tro det dock..Han var så otroligt blyg när det handlade om tjejer och sex, dessutom så var ahn uppfostrad till att inte har sex före äktenskap och på 80-talet så tillhörde han ju fortfarande Jehovas Vittne.
    Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska tro alls om detta med one night stands, men det stämmer inte överens med min bild av MJ, men vem vet. Bryr mig inte om det heller nu, men hade jag varit sexton och trott på att han var sån så hade MJ defenitivt rasat många pinnhål på min beundrarskala.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson