• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

öhm.. blev jag medlem automatiskt.. Knas!! Nåja! Nu har jag iaf skrivit på

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille

Jag känner mig som någons mamma; ingen lyssnar på mig. hahaha Det strider fortfarande mot familjelivs regler att länka till namninsamlingar. Det är därför ni fick inboxa mig för den andra länken igår. Säger det för eran skull!

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-27 19:10:00 följande:
    Jag känner mig som någons mamma; ingen lyssnar på mig. hahaha Det strider fortfarande mot familjelivs regler att länka till namninsamlingar. Det är därför ni fick inboxa mig för den andra länken igår. Säger det för eran skull!
    oups{#lang_emotions_sealed}
    Måste ha missat att man ska inboxa dig   Var det till samma sida som länkades nu?
  • KikiBoo

Va fan betyder: Undispatched? Har mina aningar..
    Kollade om min order gick igenom på DVDSETSHOP.. Order status: Item Undispatched

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-27 19:20:34 följande:
    Va fan betyder: Undispatched? Har mina aningar..Kollade om min order gick igenom på DVDSETSHOP.. Order status: Item Undispatched
    We will dispatch your ordered item(s) as soon as we received your payment stå det i mailet  så dispatch betyder skickat
    På min order stå det   Order Status Action   2009-07-25 $107.99 [Item Dispatched

,du beställde lite efter mig så det ändras säkert  till item dispatched , i kväll eller i morgon de har nog många beställningar  nu
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-27 19:34:06 följande:
    We will dispatch your ordered item(s) as soon as we received your payment stå det i mailet  så dispatch betyder skickat På min order stå det   Order Status Action   2009-07-25 $107.99 [Item Dispatched ,du beställde lite efter mig så det ändras säkert  till item dispatched , i kväll eller i morgon de har nog många beställningar  nu
    Ok! Bra! Trodde det blivit nå strul nu.. Tänkte bara: oooh noooo
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-27 19:36:05 följande:
    Ok! Bra! Trodde det blivit nå strul nu.. Tänkte bara: oooh noooo
    tror inte du behöver oroar dig men gud så man längtar till den kommer hem
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-27 19:37:26 följande:
    tror inte du behöver oroar dig men gud så man längtar till den kommer hem
    Min engelska är jue inte den bästa så.. hehe!!
    Ja nu vill jag ha min MJbag

Hitta fler MJ stuff
    www.dvdsetshop.com/Search.aspx%20Jackson
  • Lucille
    BooBoo skrev 2009-07-27 19:13:29 följande:
    oupsMåste ha missat att man ska inboxa dig   Var det till samma sida som länkades nu?
    Nej, min var för att göra 29 aug till MJ-dagen. Vill du ha den så kan jag inboxa dig. Jag har haft ett inlägg raderat av FL förut pga namninsamling, det är därför jag varnar om det. Jag anmälde mitt eget inlägg för att slippa smisk från FL. haha
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson