• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig

Meeen! Blir tokig på CDON! Inget mail ännu ang återställning av mitt lösenord. Nu har jag iaf kontaktat kundservice. Nån som vet om de brukar vara snabba på att svara? Svarar de under kvällstid eller måste jag vänta tills imorgon?

• KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 20:58:47 följande:
    Meeen! Blir tokig på CDON! Inget mail ännu ang återställning av mitt lösenord. Nu har jag iaf kontaktat kundservice. Nån som vet om de brukar vara snabba på att svara? Svarar de under kvällstid eller måste jag vänta tills imorgon?
    Ingen aning du.. CDON har aldrig krånglat för mig. Har jag glömt lösen så har jag fått nytt på en gång.
    Var det länge sen som du loggade in där?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-27 21:07:46 följande:
    Ingen aning du.. CDON har aldrig krånglat för mig. Har jag glömt lösen så har jag fått nytt på en gång.Var det länge sen som du loggade in där?
    Nja, kanske en vecka sedan bara.
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:09:47 följande:
    Nja, kanske en vecka sedan bara.
    Ok! Och redan glömt lösen

Oooh va gott du Har en 200g Fazer i köket.. Mmmmm.. Or should I say Fffffff (F som i Fazer, hihi)
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-27 21:12:09 följande:
    Ok! Och redan glömt lösen Oooh va gott du Har en 200g Fazer i köket.. Mmmmm.. Or should I say Fffffff (F som i Fazer, hihi)
    Ja, jag hade glömt innan också. Fixade ett nytt men glömde naturligtvis det med
    Choklad rules! Var nyss ner och handlade och kunde inte motstå, hehe.
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 21:13:26 följande:
    Ja, jag hade glömt innan också. Fixade ett nytt men glömde naturligtvis det med Choklad rules! Var nyss ner och handlade och kunde inte motstå, hehe.
    Men har du inte kvar mailet där du fick det nya lösen då?
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-27 21:14:41 följande:
    Men har du inte kvar mailet där du fick det nya lösen då?
    Nej, man får en länk där de genererar ett lösen åt en och sen får man byta. men jag minns inte vad jag bytte till Typiskt mig.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson