• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Och jag har äntligen sett slutet på moonwalker Det tog väl en si så där 17 år

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 19:57:28 följande:
    Ja, det hade varit nått Dancing the dream är väl lite liknande, med hans egna texter/dikter och bilder som han målat. Är sååå nyfiken och hoppas verkligen att det funkar att beställa från play.com.
    dancing the dream ,har jag hört vars mycket bra med michaels egna dikter och filosoferingar finns dyrt på tradera  (900kr),men man ser lite bilder från boken där ,kommer att köpa den senare.vad blir priset på play.com ?
  • Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-27 20:03:28 följande:

dancing the dream ,har jag hört vars mycket bra med michaels egna dikter och filosoferingar finns dyrt på tradera  (900kr),men man ser lite bilder från boken där ,kommer att köpa den senare.vad blir priset på play.com ?
    Den kostar 11,99 Euro på Play och då är det fraktfritt också. Inget dumt pris jämfört med tradera
  • KikiBoo
    Congratulations. You have successfully signed the petition:
    Make August 29th Michael Jackson Day Worldwide!.

You are signer #2143
    petition_sign = true; sign_name = 'Make August 29th Michael Jackson Day Worldwide!'
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-27 20:25:44 följande:
    Congratulations. You have successfully signed the petition:Make August 29th Michael Jackson Day Worldwide!.You are signer #2143 petition_sign = true; sign_name = 'Make August 29th Michael Jackson Day Worldwide!'
    Har också skrivit under där. Om än det inte skulle bli en officiell Michael Jackson-dag så kommer det vara det för mig
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 20:34:44 följande:
    Har också skrivit under där. Om än det inte skulle bli en officiell Michael Jackson-dag så kommer det vara det för mig
    Me to
    SKulle va coolt o gifta sig då. Men vi har redan besämt 7.e aug..   hihi...
  • Lucille
    BooBoo skrev 2009-07-27 20:39:29 följande:
    Me to SKulle va coolt o gifta sig då. Men vi har redan besämt 7.e aug..   hihi...
    Har ni tur så bryter prästen ett ben eller ramlar framför en buss. Då kanske ni kan flytta fram bröllopet till 29 aug ändå. :D Tänk alltid positivt!
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • KikiBoo
    AllieF skrev 2009-07-27 20:41:42 följande:
    Har ni tur så bryter prästen ett ben eller ramlar framför en buss. Då kanske ni kan flytta fram bröllopet till 29 aug ändå. :D Tänk alltid positivt!
    Haha!! Det är inte förns nästa år vi gifter oss. Vi satte datum, eller sambon satte datum i förrgår.. Men man kan jue ändra Tror då inte sambon skulle gå med på de. Han tycker det är blivit för mkt MJ. Sjukt som han själv uttryckte det
  • JeckaH

Haha, här har ni en till som har blivit sjukförklarad av sin man.

Han frågade mig här om dagen om det verkligen var bra för mig att lyssna så mycket på MJ. Jag bara skrattade och skakade på huvudet. Har knappt lyssnat på MJ alls på så himla länge, så jag tycker att jag har en hel del att ta igen. Så det så!

Lyssnar på det mesta i lurar så att han ska slippa höra, eftersom han inte alls gillar MJs musik (hur är det möjligt?). Han som är gammal skejtare gillar mer amerikansk punkrock.

• KikiBoo
    JeckaH skrev 2009-07-27 20:49:38 följande:
    Haha, här har ni en till som har blivit sjukförklarad av sin man. Han frågade mig här om dagen om det verkligen var bra för mig att lyssna så mycket på MJ. Jag bara skrattade och skakade på huvudet. Har knappt lyssnat på MJ alls på så himla länge, så jag tycker att jag har en hel del att ta igen. Så det så! Lyssnar på det mesta i lurar så att han ska slippa höra, eftersom han inte alls gillar MJs musik (hur är det möjligt?). Han som är gammal skejtare gillar mer amerikansk punkrock.
    haha!! Illa illa
    Det var mer Youtube min karln gnällde sig över. Jag kunde ha MASSVIS med Youtub sidor öppna. Ni länkade jue så förbaskat mkt där ett tag
    Men musiken har han väl klagat lite på..  Lyssnade mkt på honom innan han gick bort oxo så.. He knows that I love him
    Köpte jue skivan Off the wall som saknades. Så det har blivit lite EXRTA mkt MJ
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson