• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-27 19:43:48 följande:
    såg inte dem innan där ?

Näääh! Sökte nu på MJ för skoj skull. Då ploppa dom upp Ja veeeet, jag är lite sen
    AllieF skrev 2009-07-27 19:43:04 följande:
    Nej, min var för att göra 29 aug till MJ-dagen. Vill du ha den så kan jag inboxa dig. Jag har haft ett inlägg raderat av FL förut pga namninsamling, det är därför jag varnar om det. Jag anmälde mitt eget inlägg för att slippa smisk från FL. haha
    Ah! Ok Well! Give it to me
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig

Grrr, försöker beställa Moonwalker från CDON, men jag har glömt mitt lösenord.
    Skrev in min mailadress för att få det skickat men det har inte kommit nått mail än. Har testat flera gånger nu, samt kollat i skräpposten men inte något :-s

• KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-27 19:50:23 följande:
    Grrr, försöker beställa Moonwalker från CDON, men jag har glömt mitt lösenord. Skrev in min mailadress för att få det skickat men det har inte kommit nått mail än. Har testat flera gånger nu, samt kollat i skräpposten men inte något :-s
    Irriterande! Kontakta kundtjänst då.. Hoppas det löser sig
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-27 19:51:48 följande:
    Irriterande! Kontakta kundtjänst då.. Hoppas det löser sig
    Haha fick ett mail nu, men eftersom jag klickat ca 3 ggr så lär jag få vänta på de andra mailen Om det inte funkar ska jag kontakta kundtjänst.
  • KikiBoo

denna bok skulle va kul o ha
    img247.imageshack.us/img247/2732/worldiz2.jpg

Released in 2006. An insight into the world of Michael Jackson through some of his private photos and thoughts. Also includes copies of his hand written lyrics to some of his biggest hits from the 1980's and 90's.

• Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-27 19:55:40 följande:
    denna bok skulle va kul o haimg247.imageshack.us/img247/2732/worldiz2.jpgReleased in 2006. An insight into the world of Michael Jackson through some of his private photos and thoughts. Also includes copies of his hand written lyrics to some of his biggest hits from the 1980's and 90's.
    Ja, det hade varit nått

Dancing the dream är väl lite liknande, med hans egna texter/dikter och bilder som han målat. Är sååå nyfiken och hoppas verkligen att det funkar att beställa från play.com.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson