• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • MissLilo
    guild skrev 2009-07-29 11:27:27 följande:
    otroligt...är det inte lösnäsor i en burk, så är det porslinsdockor...de gör allt för att få MJ, mer och mer skum....och detta med stora rubriker.Han hade säkert säkert huset fullt av leksaker, han har ju barn!! Och det var ju tydligen stökigt i rummen, så plockar det ut en porslinsdocka, bland allt det stökiga, och skriver om...otroligt!Själv har jag en nalle...en flicknalle...vad gör det mig som  
    Jo har också två prydnadsdockor, och drömmr om att köpa smalardockor av barbie...gör det mig till ett barn då?

mn varför fortsätter de skriva skumm saker om han nu också?

ska vi skriva till expressen och bea tt få vara journalister för en dag? eööer skriva en krönika?
  • Bevabus

Intressant!
    På ett sätt var det ju en olycka där MJ:s kropp troligen inte orkade ta in mera droger och gav upp. Men å andra sidan så måste ju alla läkarna ha bedömt på ett proffessionellt sätt att det inte var bra att ge honom mediciner. Dem gjorde det bara för att han var Michael Jackson.

AllieF skrev 2009-07-29 11:16:00 följande:
    Läkaren erkänner!www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165443...Michael Jacksons sista dygn i livetwww.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165444...
  • guild
    MissLilo skrev 2009-07-29 14:53:21 följande:
    Jo har också två prydnadsdockor, och drömmr om att köpa smalardockor av barbie...gör det mig till ett barn då?mn varför fortsätter de skriva skumm saker om han nu också?ska vi skriva till expressen och bea tt få vara journalister för en dag? eööer skriva en krönika?
    det här med dockan, ska ju syfta på att han var pedofil...så himla dåligt av expressen.

Likadant där det stod att de hittade dockor i konstiga positioner i hans hem...är en docka inslängd i ett skräprum, hamnar de i konstiga positioner...och dockan som stod på huvudet i tronen, det var bild på...likdant där...liknande position står en staty, utanför på gräset, på Neverland...och vad säger att det är just MJ som ställt dockan på huvudet ( konstiga positionen )..det kan lika gärna vara nåt av alla barn som haft kul med dockan...!
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • AnnaSvea

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 12:40:31 följande:

idag fick jag fina böcker The final years of Michael jackson  UNMASKED av Ian Halperinoch  Michael Jackson Life of  a legend med massor av fina bilder
    När du hunnit läsa får du gärna ge en recension, speciellt är jag lite nyfiken på UNMASKED.

Ni skriver så mycket i den här tråden ... så det är svårt att hänga med.

Finns tre böcker som jag kanske tänker köpa:
    Unmasked
    The Man Behind The Mask
    In The Studio With Michael Jackson
    men det hade varit kul att veta om det är något läsvärt eller inte först.

Jag har MJ:s Moonwalk sen tidigare. Den är trevlig men ganska intetsägande.
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen:
    Vad stod det på ditt kontoutdrag?  Undra bara för här står det att 814:- har dragits den 27.e  AIKEWODIA{#lang_emotions_undecided}  Kan det vara MJ.. Hm!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 14:40:11 följande:
    Tack tack Ska testa o översätta o sen kolla med dig Allie om det blev rättMin sambos bror är här. Han bor i Holland. Han är svensk men frun hollänsk. Hon pratar eng. när hon är här. Innan man kommer in i språket så blir det bara blaha utav allt. Jag förstår ALLT. Men o förklara saker o ting, nääh då går det åt pipsvängen Woaw!!!I WANT MY BAG!!!Har du fått din?Plus så väntar jag på boken.. *suck*
    nej men den är på väg såg jag när jag kollade
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 16:27:14 följande:
    Rååsa Smurfen:Vad stod det på ditt kontoutdrag?  Undra bara för här står det att 814:- har dragits den 27.e  AIKEWODIA  Kan det vara MJ.. Hm!
    på min var beloppet bara resaverat när jag kollade och då stå det inger namn men tror att det var just den summan
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 17:03:29 följande:
    på min var beloppet bara resaverat när jag kollade och då stå det inger namn men tror att det var just den summan
    inget namn ska det ju stå
  • Brooke
    http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5580089.ab
    Fans vill ge jackson Nobels fredspris!!

jag köpte In Touch idag.
    Från sida 42-49 står det om MJ. och det står
    "den avslöjande boken som kommer att chocka Michaels fans"
    The Final Years of Michael Jackson
    Unmasked by Ian Halperin.
    Jag har inte läst vad det står i artikeln men undrar vad det är som kommer chocka.
    Det står "En ny bok om Michael Jackson säger sig avslöja sanningen om åtalen om barnövergreppen - och bekräftar drogmissbruk"
  • Brooke

Det står oxå "Han använde kvinnor som en fasad"
    "Boken påstår att MJ var g*y och använde sina förhållanden med Lisa Marie Presley och andra för att dölja sin riktiga sexuella läggning."
    Eh jag tror inte han är/var gay varför skulle han va dä? Tvivlar starkt på det..
    Artikeln står det oxå att han tydligen var hög på presskonferensen som han hade i mars. Om ni vill läsa artikel så finns den i In Touch och kostar 29 kr. Nr 21 2009

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson