• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-30 19:43:46 följande:
    Va, det har aldrig stått nåt om att Debbie fått vårdnaden...Däremot att hon har fått pengar av The Jacksons igen för att ge upp vårdnaden.
    Nej men eftersom snart3barnsmamman sa att "Mamman har fått vårdnaden" så tänkte jag genast på Debbie, och inte MJ's mamma.. Det va dä jag menade

Och det där med pengarna stämmer inte, för i aftonbladet/expressen nu som har sagt att hon inte har fått några pengar :/
  • Brooke
    Petra med små skrev 2009-07-30 19:56:27 följande:
    jag var på gotland när jag läste det. ??....nu blir jag fundersam....kan jag läst fel? kan det ha varit den annonsen då Omar sa att han inte var son bara?. I vilket fall somhelst så sa han tidigare att han skulle göra ett test och sen kom den annonsen ut att han inte var MJs son...
    ja han har funderat över att ta..
  • Petra med små
    Brooke skrev 2009-07-30 20:00:56 följande:
    ja han har funderat över att ta..
    ok, men varör gå ut i media igen för att säga att han inte är son till MJ om han inte ens tagit ett test?
  • Bevabus

Nej de sa att dem skulle ta ett DNA-test men sen gick Omer ut i tidningarna och sa att han var helt säker på att MJ inte är hans pappa så om ett DNA-test gjorts eller inte är oklart.
    Petra med små skrev 2009-07-30 19:56:27 följande:

jag var på gotland när jag läste det. ??....nu blir jag fundersam....kan jag läst fel? kan det ha varit den annonsen då Omar sa att han inte var son bara?. I vilket fall somhelst så sa han tidigare att han skulle göra ett test och sen kom den annonsen ut att han inte var MJs son...
  • Bevabus

Aha nu förstår jag vad du menade

Japp, jag vet, jag läste det också

Brooke skrev 2009-07-30 19:56:49 följande:
    Nej men eftersom snart3barnsmamman sa att "Mamman har fått vårdnaden" så tänkte jag genast på Debbie, och inte MJ's mamma.. Det va dä jag menadeOch det där med pengarna stämmer inte, för i aftonbladet/expressen nu som har sagt att hon inte har fått några pengar :/
  • Petra med små
    Bevabus skrev 2009-07-30 20:02:31 följande:
    Nej de sa att dem skulle ta ett DNA-test men sen gick Omer ut i tidningarna och sa att han var helt säker på att MJ inte är hans pappa så om ett DNA-test gjorts eller inte är oklart.Petra med små skrev 2009-07-30 19:56:27 följande:
    ok...skumt

men vaddå, Omars mamma borde väl vetat om hon legat med MJ eller inte?
  • Bevabus

Ja precis, det är nog så Omer är helt säker på att han inte är MJ:s son
    Petra med små skrev 2009-07-30 20:03:57 följande:

ok...skumt men vaddå, Omars mamma borde väl vetat om hon legat med MJ eller inte?
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-30 19:45:30 följande:
    Of course! Självklart hör jag av mig i god tid innan! Jag är 27, men är nog som en 12-åring i sinnet Haha, ja man såg u 25-åringar som lastgamla :p Tycker inte det var längesen jag var 12, vart har tiden tagit vägen? Nu tjötar släktingar om när jag och pojkvännen ska skaffa barn. Hinner inte riktigt med :p Har inte sett den än men ska nog se den ikväll! Pojkvännen nämnde för första gången idag att han tyckte att jag pratade lite väl mkt om MJ. Måste säga att han har haft tålamod med mig ett bra tag, fastän jag har försökt att hålla låg profil men det är inte så lätt alla gånger

Barn kommer får ni säga. När ni minst anar
    Min sambi har oxo haft tålamod. Faaaast.. Ibland så .. Bara ibland så håller måttet på att bli rågat, haha!!

Nån som fått boken Moonwalk???
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson