• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-30 21:33:47 följande:
    Men snälla rara... Men.. Om det nu redan finns 38 kvinnor som heter Michael.. Så varför inte en 39.a?
    Precis! Kan tänka mig tusen andra namn som är betydligt mindre passande än Michael. Michael är dessutom ett unisex-namn i andra delar av världen så varför inte Sverige? Jag skulle inte ge mig om jag vore dem.
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-30 21:35:10 följande:
    Precis! Kan tänka mig tusen andra namn som är betydligt mindre passande än Michael. Michael är dessutom ett unisex-namn i andra delar av världen så varför inte Sverige? Jag skulle inte ge mig om jag vore dem.
    Ja jag hoppas dom står på sig
    Jag trodde aldrig att min dotters namn skulle gå igenom.. Det är oxo unisexnamn..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-30 21:36:28 följande:
    hum nu känner jag att jag läste lite väl luftigt :O
    {#lang_emotions_undecided}
  • mona83

Trailer T skrev 2009-07-30 21:15:59 följande:

www.gt.se/nyheter/1.1655466/hon-far-inte-heta...Har någon läst detta..Löjligt..Folk får döpa barn till allt möjligt konstigt men detta gick inte..Följer er tråd
    Hmm ne kan inte se en tjej som heter michael, så det förstår jag.
    Får jag en son till nån gång i framtiden så ska han få det som mellan namn
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-30 21:39:06 följande:
    Får man fråga lite nyfiket hur det kommer sig att du döpte din dotter till Puma?
    Hon är inte döpt
    Jag o sambon planera vår framtida dotterns namn när vi först blev ihop för 8 år sen. Han kallade mig för Puma. Sen tyckte han att de vore coolt o ge vår dotter de namnet..
  • mona83
    mona83 skrev 2009-07-30 21:38:34 följande:
    Trailer T skrev 2009-07-30 21:15:59 följande:
    Hmm ne kan inte se en tjej som heter michael, så det förstår jag.Får jag en son till nån gång i framtiden så ska han få det som mellan namn
    Verkar som jag är den enda här som tycker så
  • KikiBoo

Just ja.. Inte märket Puma. Utan bara Puma. För oss betyder namnet fin tjej.
    Väldigt få negativa kommentarer har vi fått.. Mest positiva

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson