• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Urlöjligt ju! Som de sa, man riskerar väl att få större problem om man heter Grillbit...så finns det ju namn som är betydligt värre än så också!
    Trailer T skrev 2009-07-30 21:15:59 följande:

www.gt.se/nyheter/1.1655466/hon-far-inte-heta...Har någon läst detta..Löjligt..Folk får döpa barn till allt möjligt konstigt men detta gick inte..Följer er tråd
  • Trailer T

Förra helgen i kyrkan så sjöng vi i kören Will You be there..Älskar början av låten .Jag grät när jag sjöng den för den är så otroligt skänslosam..

Hold me
    Like the river jordan
    And I will then say to thee
    You are my friend

Carry me
    Like you are my brother
    Love me like a mother
    Will you be there?

• Bevabus

Ja visst är den vacker när man läser/hör texten så är det som att hela jordklotet skulle omfamna en, helt underbart hur han har lyckats få in en sådan mäktig känsla i så få ord...

Trailer T skrev 2009-07-30 21:24:21 följande:

Förra helgen i kyrkan så sjöng vi i kören Will You be there..Älskar början av låten .Jag grät när jag sjöng den för den är så otroligt skänslosam..Hold meLike the river jordanAnd I will then say to theeYou are my friendCarry meLike you are my brotherLove me like a motherWill you be there?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-30 20:51:44 följande:
    Barn kommer får ni säga. När ni minst anar Min sambi har oxo haft tålamod. Faaaast.. Ibland så .. Bara ibland så håller måttet på att bli rågat, haha!! Nån som fått boken Moonwalk???
    nej jag har inte fått den =( :'( Börjar tröttna på att vänta..
    www.gt.se/nyheter/1.1655466/hon-far-inte-heta...Har någon läst detta..Löjligt..Folk får döpa barn till allt möjligt konstigt men detta gick inte..Följer er tråd
    Men vad löjligt, bara för att hon är tjej får hon inte heta Michael? SUck
    Men hon skulle väl inte ha Michael som tilltalsnamn? eller?
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-07-30 21:29:08 följande:
    Ja visst är den vacker när man läser/hör texten så är det som att hela jordklotet skulle omfamna en, helt underbart hur han har lyckats få in en sådan mäktig känsla i så få ord...Trailer T skrev 2009-07-30 21:24:21 följande:
    Precis så känner jag med. Vet ingen annan text som är så otroligt underbar som den. Som att alla människor skulle ta varandra i hand och vara vänner.
  • KikiBoo
    www.gt.se/nyheter/1.1655466/hon-far-inte-heta... Har någon läst detta..Löjligt..Folk får döpa barn till allt möjligt konstigt men detta gick inte.. Följer er tråd
    Men snälla rara...
    Men.. Om det nu redan finns 38 kvinnor som heter Michael.. Så varför inte en 39.a?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-30 20:51:44 följande:
    Barn kommer får ni säga. När ni minst anar Min sambi har oxo haft tålamod. Faaaast.. Ibland så .. Bara ibland så håller måttet på att bli rågat, haha!! Nån som fått boken Moonwalk???
    Haha, ja det kan vi ju svara! Då lär de gå på nålar och snegla på min mage

Nej, har inte fått den.
  • Trailer T
    Bevabus skrev 2009-07-30 21:29:08 följande:
    Ja visst är den vacker när man läser/hör texten så är det som att hela jordklotet skulle omfamna en, helt underbart hur han har lyckats få in en sådan mäktig känsla i så få ord... Trailer T skrev 2009-07-30 21:24:21 följande:
    Han var bra på det Michael,små ord blir så stort och så betydelsefulla

Jag har inte lyckats förstå att han är död för det kom över mig i dag,som enknytnäve i magen..Han kommer aldrig mer sjunga så blev jag argmva fan skulle du dö för..Blandade känslor som ni kanske redan gått igenom i tråden..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson