• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Petra med små

Enligt DNA test så är Omar inte MJs son.....

• Brooke

Nu får nu ursäkta mig men måste lägga in dessa igen..

http://www.expressen.se/noje/musik/1.137937/michael-jackson-jag-har-en-norsk-son

Michael har sagt att han har en norsk son, denna artikel kom 2004.

http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1651746/omer-bhatti-michael-jackson-ar-inte-min-pappa
    Sen ser man en artikel om Omer som säger att Michael Jackson INTE är pappa till honom.

http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1656181/joe-jackson-omer-bhatti-ar-en-jackson
    Nu ser man en ARTIKEL om Joe Jackson som HÄVDAR att Omer är Jacksons son. Asså om det stämmer att Michael och Omers mamma mötes intimt 1987, Omer föddes 1983 samma år som min BRORSA! och då blir han 26 år i år.
    De har sagt att Omer har ombets att hålla tyst om hemligheten.

Men det jag inte får ihop det, HUR kan Omer vara Michaels son?
    När Omers mamma och Michael träffades 1987 TRE år senare då Omer föddes?
    Någon som kan förklara detta för mig? För jag får inte ihop det

• Petra med små

i aftonbladet förra veckan (?) stod det att MJ hade träffat en norsk kvinna 84 och inte 87....märkligt?

• Längtan efter dig

Äsch, det är så mycket skriverier. Om han nu är MJ:s son, så kanske han inte vill erkänna det för allmänheten så att han slipper all uppståndelse. Antingen det, eller så är han helt enkelt inte MJ:s son. Men jag kan tänka mig att de hade ett far-son-förhållande även om Omer inte är MJ:s son.

• Bevabus

Va, det har aldrig stått nåt om att Debbie fått vårdnaden...
    Däremot att hon har fått pengar av The Jacksons igen för att ge upp vårdnaden.

Brooke skrev 2009-07-30 19:15:22 följande:
    MEN jag trodde det var DEBBIE som hade fått barnen :O OMG
  • Bevabus

Öhhm vilket DNA test? Såvida jag har hört så har inget DNA-test tagits än...

Petra med små skrev 2009-07-30 19:33:16 följande:

Enligt DNA test så är Omar inte MJs son.....
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-30 19:29:58 följande:
    Ett DNA vore great

It's a dejt then Hör av er i god tid Jag är oxo ett barn. Är 26 men känner mig mkt mkt mkt yngre. När jag var runt en 8 år så tyckte jag 25-åringar var GAMLA! Nu är man här själv Ung o vacker, haha!

Did u like it?
    Of course! Självklart hör jag av mig i god tid innan!

Jag är 27, men är nog som en 12-åring i sinnet Haha, ja man såg u 25-åringar som lastgamla :p

Tycker inte det var längesen jag var 12, vart har tiden tagit vägen? Nu tjötar släktingar om när jag och pojkvännen ska skaffa barn. Hinner inte riktigt med :p

Har inte sett den än men ska nog se den ikväll! Pojkvännen nämnde för första gången idag att han tyckte att jag pratade lite väl mkt om MJ. Måste säga att han har haft tålamod med mig ett bra tag, fastän jag har försökt att hålla låg profil men det är inte så lätt alla gånger
  • Petra med små
    Längtan efter dig skrev 2009-07-30 19:41:19 följande:
    Äsch, det är så mycket skriverier. Om han nu är MJ:s son, så kanske han inte vill erkänna det för allmänheten så att han slipper all uppståndelse. Antingen det, eller så är han helt enkelt inte MJ:s son. Men jag kan tänka mig att de hade ett far-son-förhållande även om Omer inte är MJ:s son.
    om han hade varit MJs biologiska son hade han säkert varit med i hans testamente....men det är som du säger, de hade säkert en fin far och son kontakt och det är ju huvudsaken
  • Petra med små
    Bevabus skrev 2009-07-30 19:45:09 följande:
    Öhhm vilket DNA test? Såvida jag har hört så har inget DNA-test tagits än...Petra med små skrev 2009-07-30 19:33:16 följande:
    jag var på gotland när jag läste det. ??....nu blir jag fundersam....kan jag läst fel? kan det ha varit den annonsen då Omar sa att han inte var son bara?. I vilket fall somhelst så sa han tidigare att han skulle göra ett test och sen kom den annonsen ut att han inte var MJs son...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson