• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 22:48:38 följande:

denna fina vann jag på tradera ,tycker hon är jätte duktig www.tradera.com/Michael-Jackson-NIB-malning-a... sådan kostar 1100 om man beställer dem hos henne ,men hon lägger ut  på tradera ibland okså
    har du fått hem den ännu?
    jag har spanat in en annan tavla som e såå snygg! men de kanske får bli tills efter nästa lön...! :)
  • mona83

Nu bjöd jag på Moonwalk med. Men den går ut den 17de så betalar när barnbidaget kommer

• KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-03 22:48:45 följande:
    Åh jag älskar ju all deras musik! Svårt att säga bara en låt... från the walk albumet är watch over me underbar, the walk med, great divide...ja jag kan bara fortsätta! Lyssna lite på youtube, dom har bara blivit bättre!
    Ok! Danke
    Jag älskar fortfarande Yearbook , weird och I will come to you
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-03 22:51:03 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 22:48:38 följande: har du fått hem den ännu?jag har spanat in en annan tavla som e såå snygg! men de kanske får bli tills efter nästa lön...! :)
    nej betalde den i dag
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-08-03 22:44:45 följande:
    Åh introduktionen i Dancing the Dream av Elizabeth Taylor är så vacker. Jag kan inte säga exakt hur han var eftersom jag inte kände honom, men det känns som att hon har beskrivit det så bra man bara kan.
    jag väntar på min bok som är på väg {#lang_emotions_smile}
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-03 22:51:42 följande:
    Ok! Danke Jag älskar fortfarande Yearbook , weird och I will come to you
    tell me where did he go? i wanna know, where did johnny go, it says picture unavaible right here...more then mad, it makes me mad... åh... får nog kanske byta ut MJ skivorna för en dag på jobbet mot lite old hanson! :)
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-03 22:48:45 följande:
    Åh jag älskar ju all deras musik! Svårt att säga bara en låt... från the walk albumet är watch over me underbar, the walk med, great divide...ja jag kan bara fortsätta! Lyssna lite på youtube, dom har bara blivit bättre!
    Kom jue på att jag har jue även skivan Snowed in
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-03 22:58:59 följande:
    tell me where did he go? i wanna know, where did johnny go, it says picture unavaible right here...more then mad, it makes me mad... åh... får nog kanske byta ut MJ skivorna för en dag på jobbet mot lite old hanson! :)
    Satt oxo nyss o funderade på de Vart är min Hansonskiva.. hihi!!
  • Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 22:54:50 följande:

jag väntar på min bok som är på väg
    Spännande! Du kommer inte bli besviken
  • mona83

Nu ska jag gråta ett tag. Ska kolla på minnescermonin. Såg inte hela. Dags för det.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson