• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-06 22:40:25 följande:
    Han sjöng too bad så maste vara låten 2bad jag är ute efter
    Ok
    Visste inte vilken ordning låtarna kom. Men den finns iaf med Historyalbumet. Hade du den?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

De senaste två nätterna har jag var depp. Och drömt. Drömmen är alltid att vi sitter på taket o kollar på stjärnorna..

Btw.. Ni som köper Miss Cast Away. Ni ska inte köpa Men in black 2 oxo? Den är nog fan så mkt bättre än Cast away. Eller jag vet nog att de är bättre..

• mona83
    Grönsiska skrev 2009-08-06 23:59:51 följande:
    Värst av allt tycker jag det ändå är att MJ tyckte att han behövde allt det där...medicinerna menar jag.
    Jag förstår att han tyckte att han behövde dom där medicinerna, hade jag blivit anklagad för nåt sånt hade jag nog oxå velat ha nått att döva smärtan med.
    Jag tror att Mj, trots sina fans i hela världen, kände sig ganska ensam och därför började med skiten.
    När pappa dog kände jag mig väldigt ensam, hade barnen, med sorgen. Mamma hade bara ögon för lill syrran, var ju värst för henne för hon vara bara barn fick man höra . Vi är ju vuxna, så låter det fortfaranade *suck*.
    Jag var alltså tvungen att bearbeta helt själv på nått vis. Jag fastnade i en sorts missbruk, fast av lättare slag, men kan ändå kosta mig livet. Jag fastnade i nån typ av ätstörning, det var mitt sätt att bearbeta allt. Ensamheten sorgen och känslan av att ingen brydde sig. Varje kväll åt jag godis, kakor, chips, allt med mkt socker. Såg ingen utväg då utan det bara fortsatte.
    Innan sommaren kom vändeningen som gjorde att jag orkade bryta, skulle åka och rida bestämdes det, inte med familjen, utan med familje förskolan som jag och barnen går på 2 ggr/vecka. Ville komma i ridbyxorna, så där började min vandring ner i vikt. Hann gå ner 5 kilo tills dess och ridbyxorna kom jag i .
    Har haft nästan 50 i bmi.
    Kämpar fortfarande med att gå ner i vikt och har kommit halvägs till mitt nästa mål. Har gått ner 13 kilo nu.
    Jag kan erkänna att jag inte varit så bra mamma under den här tiden, känns inte som det iaf.

Vart långt.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 07:59:11 följande:
    Ok Visste inte vilken ordning låtarna kom. Men den finns iaf med Historyalbumet. Hade du den?
    nepp man jag skla köpa den när jag får pengar, har 3 skivor att köpa då.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 08:05:04 följande:
    Btw.. Ni som köper Miss Cast Away. Ni ska inte köpa Men in black 2 oxo? Den är nog fan så mkt bättre än Cast away. Eller jag vet nog att de är bättre..
    Jo om jag kan hitta den så kan jag köpa den med, har MIB 1 så varför inte....
  • KikiBoo

Såg en dokumentär igår där en snubbe som trodde sig vara värsta besserwissen . Han sa att låten Man in the mirror handlade om att MJ ville förandra sitt utseende. Att haninte hade nån sjukdom. *suck*

• Bevabus

hahaha sorry, men det där var bara kul hur han sååå inte har fattat ett jäkligt uppenbart budskap. Snacka om att ta sången på orden.

BooBoo skrev 2009-08-07 09:47:22 följande:
    Såg en dokumentär igår där en snubbe som trodde sig vara värsta besserwissen . Han sa att låten Man in the mirror handlade om att MJ ville förandra sitt utseende. Att haninte hade nån sjukdom. *suck*
  • KikiBoo

haha ja elle hur.
    Han sa nåt om att MJ såg sig själv i spegeln o gillade inte vad det han såg...

• Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-06 23:46:25 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-06 23:45:23 följande: oh *avis* Är den borta nån dag vet du vart den finns
    låg och tittade på han när jag skulle sova ,målningen är så fin helst när det är lite mörkt ,då ser det ut som Michael titta fram i mörkret 
  • mona83

Hmm nja jag tror inte den handlade om Mj .
    Den snubben borde nog kika på musik videon. Jag fick intrycket att den handlar om svältande barn och att man kan ändra på saker om man är villig att göra vissa uppoffringar, har jag fel?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson