• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 10:55:02 följande:

Det är som med låten They don't care about us.Finns ju de som säger att den är mot judar ,fast texten handlar om han  ,jag hade blivet jätte ledsen om jag skriver en låt med ett sådant uppenbart själv utlämnade text om sitt eget lidandeoch folk inte ser det
    Om judar :-O det var det knäppaste
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 10:55:02 följande:

Det är som med låten They don't care about us.Finns ju de som säger att den är mot judar ,fast texten handlar om han  ,jag hade blivet jätte ledsen om jag skriver en låt med ett sådant uppenbart själv utlämnade text om sitt eget lidandeoch folk inte ser det
    Om judar :-O det var det knäppaste
  • mona83

Texten är ganska sorglig egentligen
    Tell me what has become of my life
    I have a wife and two children who love me
    I am the victim of police brutality, now
    I'm tired of bein' the victim of hate
    You're rapin' me of my pride
    Oh, for God's sake
    I look to heaven to fulfill its prophecy...
    Set me free

• Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 11:04:20 följande:
    Texten är ganska sorglig egentligen Tell me what has become of my lifeI have a wife and two children who love meI am the victim of police brutality, nowI'm tired of bein' the victim of hateYou're rapin' me of my prideOh, for God's sakeI look to heaven to fulfill its prophecy...Set me free
    ja verkligen ,jag lyssnade på den i går på boxen och då textar de den samtidigt då blir det så sorglig då {#lang_emotions_cry}
    Stranger in Moscow är okså väldigt fin text på
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:07:52 följande:

ja verkligen ,jag lyssnade på den i går på boxen och då textar de den samtidigt då blir det så sorglig då Stranger in Moscow är okså väldigt fin text på
    Har den på mobilen. Men har sett texten förut.
    Jag undrar hur folk kan vara så ruttna egentligen. Pojkarna förstörde ju han liv när dom hittde på pedofil anklagelserna
    Har fått för mig att låten handlar om dels det och hans trial .
  • Rååsa Smurfen

tror många inte riktigt lyssna på texten ,ska erkänna att jag inte heller har gjort det innan ,utan gillat den för rythmen och melodin ,men nu när jag ser texterna på många av hans låtar så få de en mycket djupare innebörd

• mona83
    mona83 skrev 2009-08-07 11:11:58 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:07:52 följande:
    Har den på mobilen. Men har sett texten förut. Jag undrar hur folk kan vara så ruttna egentligen. Pojkarna förstörde ju han liv när dom hittde på pedofil anklagelserna Har fått för mig att låten handlar om dels det och hans trial .
    Hur folk och polis behandlade honom
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 11:11:58 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 11:07:52 följande: Har den på mobilen. Men har sett texten förut. Jag undrar hur folk kan vara så ruttna egentligen. Pojkarna förstörde ju han liv när dom hittde på pedofil anklagelserna Har fått för mig att låten handlar om dels det och hans trial .
    ja den  gör ju det .
  • Rååsa Smurfen

Michel måste ju blivet besviken ,när han får ännu en anklagelse på sig pga den sången {#lang_emotions_cry} att vara i mot judar

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson