• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-06 23:45:23 följande:

fick förresten min fina målning i dag ,som nu hänger  vid sängen
    oh *avis*
    Är den borta nån dag vet du vart den finns
  • Grönsiska
    mona83 skrev 2009-08-06 23:41:53 följande:
    Jag har nog lite svårt att acceptera jag med. Jag kommer på att han är död när jag ser såna texter som jag såg på den där documentären på Youtube, But Michael Jackson was not survive osv...Då bränner tårarna direkt.
    Tycker sättet han dog på var så himla onödigt därför tycker jag det är svårt att acceptera. Alla former av missbruk känns så onödigt, som att det borde gå att få hjälp att stoppa det. Men hur gör man med en vuxen människa som inte inser sitt problem, då går det inte att hjälpa, och om det stämmer att han fått återupplivas flera gånger tidigare har jag svårt att förstå att han inte insåg att han hade problem och sökte hjälp.
  • mona83
    Grönsiska skrev 2009-08-06 23:47:14 följande:
    Tycker sättet han dog på var så himla onödigt därför tycker jag det är svårt att acceptera. Alla former av missbruk känns så onödigt, som att det borde gå att få hjälp att stoppa det. Men hur gör man med en vuxen människa som inte inser sitt problem, då går det inte att hjälpa, och om det stämmer att han fått återupplivas flera gånger tidigare har jag svårt att förstå att han inte insåg att han hade problem och sökte hjälp.
    Tycker det är onödigt av läkarna att bidra, arg på dom.
    Sen den där Murray som sov när han fått demerol fast dom ska vara under övervakning när dom fått det, EKG.
    Sen att han inte hade sagt till sin assistent att inte ge honom nått, det var ju därför hjärtat stannade.

Har ju läst att Mj var ren på slutet
  • mona83

Sen dom där som anklagade honom för att vara pedofil, dom drog sitt strå till stacken.

• Grönsiska
    mona83 skrev 2009-08-06 23:50:46 följande:
    Tycker det är onödigt av läkarna att bidra, arg på dom.Sen den där Murray som sov när han fått demerol fast dom ska vara under övervakning när dom fått det, EKG. Sen att han inte hade sagt till sin assistent att inte ge honom nått, det var ju därför hjärtat stannade. Har ju läst att Mj var ren på slutet
    Självklart är det fel av läkarna! Håller med dig helt och hållet. Nu vet jag ju inga fakta egentligen, men så som situationen beskrivs så tycker jag att en person med så låg moral och oetiskt tänkande borde aldrig få arbeta som läkare, langa starka mediciner, usch! Tycker också det är sjukt att ge en människa narkosmedel som sömnmedel och sen om läkaren själv inte orkar bevaka ordentligt...avstå från att ge då eller skaffa en kompetent avbytare som får vaka om han nu ändå gett medlet.
  • Grönsiska

Värst av allt tycker jag det ändå är att MJ tyckte att han behövde allt det där...medicinerna menar jag.

• Grönsiska

Näpp nu ska jag gå och måla lite på några barnstolar innan det är godnatt för ikväll.
    Ta hand om dig Mona83.

• mona83
    Grönsiska skrev 2009-08-07 00:01:58 följande:
    Näpp nu ska jag gå och måla lite på några barnstolar innan det är godnatt för ikväll.Ta hand om dig Mona83.
    Ska jag göra.
    Jag hoppas inte att jag hamnar så långt ner som jag varit det senaste 1.5 året. Bara för att alla trodde att jag mådde bar och ingen brydde sig om att fråga....
  • mona83
    mona83 skrev 2009-08-07 00:11:38 följande:
    Ska jag göra. Jag hoppas inte att jag hamnar så långt ner som jag varit det senaste 1.5 året. Bara för att alla trodde att jag mådde bar och ingen brydde sig om att fråga....
    Ikväll var en riktig depp kväll
  • Bevabus

Tell me about it. Sitter just nu och snackar med en kompis som har ett drogberoende. Hatar hela situationen och kan känna mig in i hur familjen Jackson kände när de såg Michael missbruka.
    Det är fan en konstant kamp att bara få min väne att stanna hemma om kvällarna. Nu har jag precis övertygat henne om att laga god mat och se en film, istället för att gå ut o supa och bli hög ikväll....

mona83 skrev 2009-08-07 00:13:04 följande:
    Ikväll var en riktig depp kväll
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson