• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Är inget stort Madonna fan. Men visst kommer det vara tragiskt när hon går bort. Beror väl på hur oxo. Är det utav åldern så är det jue inge mer med de. Alla dör vi jue nångång.
    Däremot tyckte jag det var riktigt sorligt när Heath Ledger dog

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Ja när han dog så blev jag både chockad och ledsen. Jag gillade honom. Han var så ung ..

BooBoo skrev 2009-08-08 13:16:01 följande:
    Är inget stort Madonna fan. Men visst kommer det vara tragiskt när hon går bort. Beror väl på hur oxo. Är det utav åldern så är det jue inge mer med de. Alla dör vi jue nångång.Däremot tyckte jag det var riktigt sorligt när Heath Ledger dog
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-08 13:19:40 följande:
    Ja när han dog så blev jag både chockad och ledsen. Jag gillade honom. Han var så ung ..
    Gillade honom oxo. Såg nyss filmen Brockback mountain med honom. Grymt bra film.

Vad gör alla en sån här HET lördag?
    Jag pallar inte denna värme.
    Stora grabben är med sin kusin och hennes mamma o leker i lekparken. Dotra sover. Mannen ska ut o cykla med sin bror. Själv ska man njuta utav lugnet..
    Så svalt och skönt här hemma. Underbart!
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-08 13:16:01 följande:
    Är inget stort Madonna fan. Men visst kommer det vara tragiskt när hon går bort. Beror väl på hur oxo. Är det utav åldern så är det jue inge mer med de. Alla dör vi jue nångång.Däremot tyckte jag det var riktigt sorligt när Heath Ledger dog
    Jag minns när jag såg en artikel om Heath Ledger på Frida.se. Jag skickade ett sms till min polare och berättade att han hade dött. Hon sa "Vah? Nä du ljuger".
    Och jag sa nej varför skulle jag göra det :O!
    Så hon trodde inte på mig, hon älskar verkligen honom, så de va en stor förlust..
    Men det är en ÄNNU stor förlust med MJ :(
  • Bevabus

Ja vilken talang han var. Och det där leendet....

Jag ska snart iväg på den årliga kräfskivan Hela släkten på 40 pers. träffas varje år såhär. Urkul att man står alla så nära Leker barnsliga lekar, delar ut priser till de som fick bra resultat i släktfejden/golffejden tidigare under dagen, äter god mat och kräftor Och sjunger såklart

BooBoo skrev 2009-08-08 14:37:37 följande:
    Gillade honom oxo. Såg nyss filmen Brockback mountain med honom. Grymt bra film.Vad gör alla en sån här HET lördag?Jag pallar inte denna värme.Stora grabben är med sin kusin och hennes mamma o leker i lekparken. Dotra sover. Mannen ska ut o cykla med sin bror. Själv ska man njuta utav lugnet.. Så svalt och skönt här hemma. Underbart!
  • Brooke
    http://www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.1664977/jacksons-hjarna-ar-tillbaka
    Hjärnan som tillhör Michael Jackson är tillbaka, nu förbereds begravningen.
    "familjen överväger att lägga Jackson i en namnlös grav av rädsla för souvenirjägare.
    - De är rädda att någon ska skända gravplatsen och till och med stjäla kroppen"

Varför gör dem inte en sån grav som Elivs har? Den är väl OMÖJLIG att rubba?? Eller?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-08 15:19:59 följande:
    Ja vilken talang han var. Och det där leendet.... Jag ska snart iväg på den årliga kräfskivan Hela släkten på 40 pers. träffas varje år såhär. Urkul att man står alla så nära Leker barnsliga lekar, delar ut priser till de som fick bra resultat i släktfejden/golffejden tidigare under dagen, äter god mat och kräftor Och sjunger såklart
    Gu vad kul
    Träffar sällan min släkt. Trots att vi bor så nära.. 2004 hde vi släktträff.Det var skitskoj. Lekte massa lekar o sådant. Delade upp oss i lag. Mitt lag vann såklart  
    Hoppas du får skoj iaf. Låter som det {#lang_emotions_laughing}

Lyssnar på John Mayer. Han är skön. Spec i bilen när man åker långt
    Men nu tänker jag mest på MJs begravning när jag lyssnar på John..
    Brooke skrev 2009-08-08 15:26:07 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.166497... Hjärnan som tillhör Michael Jackson är tillbaka, nu förbereds begravningen. "familjen överväger att lägga Jackson i en namnlös grav av rädsla för souvenirjägare. - De är rädda att någon ska skända gravplatsen och till och med stjäla kroppen" Varför gör dem inte en sån grav som Elivs har? Den är väl OMÖJLIG att rubba?? Eller?
    Skönt att hjärnan är på plats. Hoppas dom inte "grävt" sönder den...
    Hoppas dom gör värsta gravplatsen så INGEN kan förstöra den.
    May MJ rest in peace.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-08 17:01:43 följande:
    Gu vad kul Träffar sällan min släkt. Trots att vi bor så nära.. 2004 hde vi släktträff.Det var skitskoj. Lekte massa lekar o sådant. Delade upp oss i lag. Mitt lag vann såklart   Hoppas du får skoj iaf. Låter som det Lyssnar på John Mayer. Han är skön. Spec i bilen när man åker långt Men nu tänker jag mest på MJs begravning när jag lyssnar på John.. Skönt att hjärnan är på plats. Hoppas dom inte "grävt" sönder den... Hoppas dom gör värsta gravplatsen så INGEN kan förstöra den.May MJ rest in peace.
    Jag tkr han ska få sin vila på Neverland, visst finns det mkt skit på ranchen. Men kolla bara på Elvis grav, den är ju fin och så.
    Jag tror ju att folk kommer vilja gå till hans grav och lägga en blomma och sörja.
    Jag skulle verkligen vilja åka till hans grav och Neverland.
    Jag ska verkligen dit, oavsätt hur mkt det kommer kosta mig.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 11:17:48 följande:

Därför att det skulle ta slut någongång ,det fanns inga garantier att han skulle blir friad heller,har för mig att i den sortens rättegång ,var Michael tvungen att bevisa sin oskuld ,men barnen behövde inte bevisa att han var skyldig ,det är lite svårt att bevisa något som inte hänt .(lite luddigt beskrivet ,har lite bråttom just nu ,och försöker översätta i från mitt minne av vad jag läste i boken på eng  ) ska kolla närmare på det i kväll .Pojken kunde har gått vidare med fallet,trots att han fick pengar ,men han vägrade att vittna efter det .
    Jo det är klart
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-08 11:18:35 följande:
    Vänta, hur menar du nu? Att han opererade sig så han blev vit?Jag trodde du pratade om de övriga operationerna som te.x. gropen i hakan.
    Nepp, jag vet att han inte opererade sig vit.
    Jag menade att jag tyckte det var konstigt att han i Man in the mirror sa att han var tvungen att operera sig inför sitt nya album.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson