• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen

och när det gäller MJ  så finns det ju så mycket att prata om ,han är ju så mycket mer än bara musik prat kan inte göra mer än att ber om ursäkt och kanske välja mer noga vem jag ska har en disskution med i fortsättning ,vill ju inte göra någon ledsen och känna sig påhoppad  {#lang_emotions_cry}

• Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 13:31:58 följande:
    och när det gäller MJ  så finns det ju så mycket att prata om ,han är ju så mycket mer än bara musik prat kan inte göra mer än att ber om ursäkt och kanske välja mer noga vem jag ska har en disskution med i fortsättning ,vill ju inte göra någon ledsen och känna sig påhoppad 
    jo och det är förjävla synd att det måste bli..(ska byta dator)
  • nomina
    Brooke skrev 2009-08-09 12:14:38 följande:
    joo han gjorde ju det :/ Kan dem inte ta ett Faderskapstest så vi får veta sanningen? Vore inte det dä bästa.. ?
    För vems bästa? Alla nyfikna runtomkring skulle jag säga... barnen har växt upp med michael som sin pappa, jag tror att dom mår bäst om att dom får fortsätta ha han som sin pappa.
    Om de däremot i framtiden vill klura på dedär med sin biologiska pappa eller inte, så kan de göra det då. Men de ska vara upp till dom.
    Jag tror att det kan göra mer skada än nytta för dom att hålla på med massa tester.

Varenda gubbe kan ju påstå sig vara far till dessa barn...
  • nomina
    Brooke skrev 2009-08-09 13:40:27 följande:
    det är lungt. och man kan diskutera med mig, men då får man räkna med att jag kan uttrycka mig fel..
    hi hi de e största nackdelen med internet! man skriver en sak och tänker hur man vill få till klangen i huvet liksom.
    Men för den andra som läser det kan den tolka det på ett helt annat sätt.
    Tack o lov för att det finns smileys! :)
  • Brooke
    nomina skrev 2009-08-09 13:39:57 följande:
    För vems bästa? Alla nyfikna runtomkring skulle jag säga... barnen har växt upp med michael som sin pappa, jag tror att dom mår bäst om att dom får fortsätta ha han som sin pappa.Om de däremot i framtiden vill klura på dedär med sin biologiska pappa eller inte, så kan de göra det då. Men de ska vara upp till dom.Jag tror att det kan göra mer skada än nytta för dom att hålla på med massa tester.Varenda gubbe kan ju påstå sig vara far till dessa barn...
    som jag har sagt tidigare som kanske inte har kommit ut i mina inlägg, är att de ska kolla det senare, inte nu. det är bara snart 2 månader sen michael dog, och efter man har sett Paris tal på hans minnescermoni så vet man att hon aldrig kan tänka sig en annan pappa, michael var deras pappa oavsätt vad andra säger. De har jag sagt hela tiden. Och om ni har fått för er något annat så ursäktar jag mej med mina ej förstådda inlägg.

Jag har skrivit att det kanske är en bra idé att dem kan göra ett faderskapstest, men nu i efterhand då jag har tänkt och funderat lite så känner jag att
    - nej dem borde inte göra något faderskaps test, till vilken nytta är det?
    Det handlar ju mer om att dem som påstår att dem är barnens pappa vill ha publicitet och vill bli kända, nu har vi 2 st som påstår sig vara barnens pappa. Men barnen kommer troligtivs inte anförtro sig till dessa påstodda pappor, dem älskar Michael och han är för dem deras ända kända pappa som dem vet om...ingen kan ta dem ifrån detta, Michael uppfostra dem och dörfär kommer han alltid vara deras pappa.
  • Brooke
    nomina skrev 2009-08-09 13:42:56 följande:
    hi hi de e största nackdelen med internet! man skriver en sak och tänker hur man vill få till klangen i huvet liksom.Men för den andra som läser det kan den tolka det på ett helt annat sätt. Tack o lov för att det finns smileys! :)
    jo det är precis dä. Jag tänker en sak i huvudet menv på "papper" internet så får jag det helt jädra annorlunda, det är ganska sjukt.. :/
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 12:28:15 följande:
    Jag tror de full eller senare kommer läsa i tidningarna och se att Michael kanske inte alls var deras biologiska pappa, visst jag tror dem anser oxå att michael visst var deras pappa oavsätt vad ett faderskapstest visar. Jag skulle nog vilja veta om jag var i deras position, men då skulle jag nog velat vara äldre och inte 11-12 år.. utan mer kanske 14-16. Vi får se vad som händer, jag hoppas på att det blir ett faderskapstest så vi får veta sanningen. Men jag skiter dock i vem som är deras pappa, michael kommer alltid vara för mig deras pappa eftersom han uppfostra dem och var där för dem hela tiden.
    Ärligt så vet jag inte om jag hade velat veta om jag hade haft en annan pappa. Anledningen till att jag skriver jag är för att jag försöker tänka mig in i deras sits.
    Ens pappa är liksom ens pappa oavsett om han egentligen är det biologiskt, så egentligen är det helt jätte dumt. Vill ungarna ha reda på vem som är deras pappa tycker jag det är deras sak att betsämma det. Ingen annans. För det blir mer eller mindre att nån vänder deras liv upp och ner.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-09 13:50:00 följande:
    Ärligt så vet jag inte om jag hade velat veta om jag hade haft en annan pappa. Anledningen till att jag skriver jag är för att jag försöker tänka mig in i deras sits. Ens pappa är liksom ens pappa oavsett om han egentligen är det biologiskt, så egentligen är det helt jätte dumt. Vill ungarna ha reda på vem som är deras pappa tycker jag det är deras sak att betsämma det. Ingen annans. För det blir mer eller mindre att nån vänder deras liv upp och ner.
    jo jag försöker oxå se mig in i deras sits, vilket inte är det lättaste, och naturligtvis är det deras sak. Och i efter tanke så kanske man hade blviit väldigt sårad och få veta vad som egentligen är sanning och inte.. Det är svårt det här med att veta vad som är rätt och fel.. =(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson