nomina skrev 2009-08-09 13:39:57 följande:
För vems bästa? Alla nyfikna runtomkring skulle jag säga... barnen har växt upp med michael som sin pappa, jag tror att dom mår bäst om att dom får fortsätta ha han som sin
pappa.Om de däremot i framtiden vill klura på dedär med sin biologiska pappa eller inte, så kan de göra det då. Men de ska vara upp till dom.Jag tror att det kan göra mer skada än nytta för dom att hålla på med massa tester.Varenda gubbe kan ju påstå sig vara far till dessa barn...
som jag har sagt tidigare som kanske inte har kommit ut i mina inlägg, är att de ska kolla det senare, inte nu. det är bara snart 2 månader sen michael dog, och efter man har sett Paris tal på hans minnescermoni så vet man att hon aldrig kan tänka sig en annan pappa, michael var deras pappa oavsätt vad andra säger. De har jag sagt hela tiden. Och om ni har fått för er något annat så ursäktar jag mej med mina ej förstådda inlägg.
Jag har skrivit att det kanske är en bra idé att dem kan göra ett faderskapstest, men nu i efterhand då jag har tänkt och funderat lite så känner jag att
- nej dem borde inte göra något faderskaps test, till vilken nytta är det?
Det handlar ju mer om att dem som påstår att dem är barnens pappa vill ha publicitet och vill bli kända, nu har vi 2 st som påstår sig vara barnens pappa. Men barnen kommer troligtivs inte anförtro sig till dessa påstodda pappor, dem älskar Michael och han är för dem deras ända kända pappa som dem vet om...ingen kan ta dem ifrån detta, Michael uppfostra dem och dörfär kommer han alltid vara deras pappa.