• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • lille08
    Melva skrev 2009-08-12 14:37:17 följande:
    lille08: vilken sötis! Hur går det med dig förresten? Fått något resultat än?
    Menar du proverna som togs ur knölen jag upptäckte i ena bröstet? Jo, det svaret har jag fått (minns inte om jag skrev resultatet här inne eller bara på min blogg). Det var tack ingen fara med knölen. En godartad bindvävsknuta var det.
  • sthlmstjejen

Melva: Gå ut till en park och låt barnen leka av sig medan du sitter på en bänk och tittar på. Om det nu går med A? F äter ju sand och rymmer hela tiden men ibland vill hon vara med storasyskonen och då kan jag vila ett tag. Tycker att det är mkt lättare att vara ute än inne.

Har du ringt förresten om samtal? Verkar ju som om L är mer positiv men det verkar jättejobbigt att inte ha något uttalat!

lille: gud vad söt!!!

Vi hade också en dålig natt så det var nog fullmåne.

• Melva

sthlmstjejen: det är inte att vara ute som det är det jobbiga idag, det är processen som krävs för att komma ut .
    Ja, det är väldigt jobbigt och jag vill göra ett kub så jag måste prata med honom. Han ringde förut och sa att han kommer hem sent ikväll (tack för det, då får han ta natten ), men det blir nog för sent för att prata med honom om det.
    Blä, det går inte så bra att vänta .

• Lana

jucea;haha ja det kanske är därför de tappar dem

amelie; äh jagf är superkass emellanåt också så det är ingen fara

melva; ja retas är ju sååååå roligt hade jag med gjort.

KaOl,nä fy men ändå så gott att börja jobba.eller jobb som ni säger jag börjar den 26e augusti,vill men vill inte.

lille, fy så trist men då är det övergående iaf.
    sååå söt kattunge.
    va skönt att knutan inte var något illa.

JÄVLAR (ursäkta att jag svär) vilket humör min dam har fått.shit blir helt tokig.hon är SÅ bestämt och skriar högt för att få det hon vill.medans mamma inte ger sig villket ger MER skrik.phu.

• Vilda Tiger

Lana
    Jag märker att humöret på Fröken här hemma också börjar få ett sjujävlars humör. Hon går inte längre att distrahera utan skriker högt och vilt om hon inte får det hon vill.

• Rimfolina

Ester har gått typ 10 steg idag! Får se om det lossnar nu!

lille: Vilken kul film! Tur att det inte var nåt med knölen heller!

Hoppas att vi alla får sova gott i natt!

• jeng

visst var det nån här som hade köpt en dvd med typ pilates för gravida, eller om det var ypga för gravida eller nåt sånt? letar febrilt efter gravidträning nu, men jag hittar inget som verkar skoj. såg nån gravidgrej som var lite yopga/pilatesaktigt, men där hade man tagit bort massa massa övningar, som jag inte förstod varför. tror inte de skulle vara farliga att göra som gravid...? man har kanske annat fokus bara...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8