• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • jeng

nu hare jag iaf beställt fit mama, en dvd för under graviditeten och en för efteråt. hittar säkert några övningar iaf. kunde inteheller motstå att beställa susanne lanefelts dvd hahaha

• jeng

hmm... varför kom mitt första mess nu???? skrev det för typ 1.5 timma sen minst..

• lille08
    Vilda Tiger skrev 2009-08-12 22:22:41 följande:
    Lille Älskade din film om W! Hihi, det låter verkligen som att han säger "snälla".
    Haha, ja fast det mesta han säger är rena grekiskan!!
  • sthlmstjejen

Här vaknar jag av att F försöker väcka sina syskon kl 5 i morse, hon ropade Ejja (Ella) och Mio (milo) typ hundra ggr tills Milo vaknade och då var jag tvungen att gå upp och hämta henne.

Lana: Ja F har också ett jäkla humör, särskilt vid matbordet, ALLT ska ordnas på hennes sätt dvs mat överallt för att hon absolut ska äta alldeles själv. Tänk er hur det såg ut efter gårdagens köttfärssås med spaghetti Men F var nöjd iaf.

Melva: Haha, ja det är inte lätt att inte prata, tycker att du är duktig! Men om L ger såna budskap som inte går att tolka med vad han sagt tidigare MÅSTE du ju prata

• lille08
    Lana, VT, Sthlm... Här hemma finns en till som börjar visa humör! Oj oj vad ilsken han kan bli ibland om han inte får som han vill!

Här blev det morgon vid kl 6 idag. Hade bra gärna sovit lite längre. Men W är pigg som en lärka och går omöjligt få att ligga kvar i sängen när han väl har vaknat. Dessutom såg han till att fylla blöjan också... så det var bara att knata upp...
  • jeng

Jag tycker det är väldigt skönt med en unge som sover 12 timmar och sen sätter sig och leker i lugn och ro när han vaknar!! Vad fasen tänkte jag med som skulle skaffa en till???

• Vilda Tiger

Jucea
    Vissa har det bra.

Inatt hade nog Lyckeli ont i magen. Hon vaknade och skrek mååånga gånger, och till slut somnade hon då jag låg och strök henne över magen i cirklar. Hon fick jordgubbar igår för första ggn på länge och hon MÖLADE verkligen, hon kunde inte äta dem fort nog. Jag tror det kan vara de som gav henne magknip.

• Melva

A har sovit halvdåligt inat igen. L fick ta V så jag slapp det iallafall. Resultatet är att vi båda är svintrötta .

sthlmstjejen: så duktig är jag inte, blev ändå lite pratat igår . Fick ur mig (inte tänkt) att jag kommer behålla det. Han blev inte arg iallafall. Han sa "jag tycker inte det är fel att du bestämt dig, men jag tycker det är fel att du gjort det utan att prata med mig". Jag sa att jag naturligtvis kommer lyssna på honom, men hittills har han ju mest förhalat det hela (ett beslut och det går inte att vänta hur länge som helst nu). Men han tänker att vi inte pratat sen beskedet, jag tänker att vi pratat om det i flera månader.

Så nu återstår det att se vad som sker.
    Det här är verkligen ingen optimal situation.

• lillastjärnan

Hej allhop! Passar på att kika in medan min griniga bebis har en bra stund... Hon springer runt över hela lägenheten o river o drar i allt, gör illa sig hela tiden oxå naturligtvis. Avundsjuk blir hon så fort man är med Filippa oxå... Jag flyttade runt här i förrgår så hon fick sit egna rum, vi störde ju varann hela tiden. O så får mamman o pappan chans till lite mys i sängen oxå...

Klänning nr 2 har kommit hem o passade perfekt!! Tack för hjälpen!! Ska fixa en finkofta nu bara. Har inte direkt någon shoppingkompis här så ni fick vara mina "bff's"

Annars snurrar allt på som bara den här, inte mkt tid över. Sambon har börjat jobba lite med en kompis på mina lediga dagar så tiden räcker inte till längre alls! Jaha, bajsblöja - kram på er alla!!

* Filippa 040820 // Isabelle 080822 *
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8