• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Melva

sthlmstjejen: nä, jag vet att man inte kan kombinera fp och vårdnadsbidrag. Ska söka vårdnadsbidrag from 1 sep (men det har blivit strul med papper från fk så jag kanske skjuter på det en månad, ha rinte bestämt mig än). Men jag har ju tagit ut fp till siste augusti och utbildningen börjar ju nu i augusti. Det är bara nu det kan krocka sas .

goshheidi: jag lyckades ju avslöja mig i en tråd här på fl så det är ju inte superhemligt längre. Men det är en del inne här och snokar, i den här tråden. Så jag talar inte om det i klarspråk sas . Vad har du på hjärtat?

Igår pratade vi mer och det går inte framåt. Inte bara eventuellt en till som vi avhandlar, det känns som ALLT ska pratas om och diskuteras.

goshheidi: hoppas det blir plus. Testa ett cb digital kanske?
    VT: du också

• sthlmstjejen

Melva: Finns det folk som snokar? Haha har aldrig tänkt så mkt på det, kanske ska ta saker och ting privat på FB om man inte vill att alla andra ska läsa det? Jaja lite sent för mig nu.

Heidi och VT: Lycka till med testandet! Mysigt med vårbebisar, även om det brukar vara fullt på bb vid den tiden

• jeng

sthlm,
    allt som skrivs på fl är ju sökbart på google... så lite tyst får man nog hålla sig!

• jeng

förhandlingen idag gick iaf bara bra! vi hade ju rätt mycket att komma med, och de hade i princip inte ens hört sig för om ärendet med de andra inblandade... det var bara personaldamen och universitetsdirektören som var med på deras sida så att säga. iaf så vr fackmäniskan jättepositiv och de på sin sida på uni erkände ju att nånting har ju iaf gått galet, men nu ska de rota rätt i mer vad och hur osv. så de har 2 veckor på sig till ett nästa möte där vi då ska försöka komma fram till mer konkret, om vi kan komma överrens och lösa problemet, eller om det ska vidare till större förhandling/stämning.

• Vilda Tiger

Japp, det är cancer. Elakartad sådan. Cellgifter nästa, men en omgång ska räcka. Jag skriver mer om det senare.

• jeng

Vi tänker på er vännen!! Det får fan räcka nu för er del tycker jag! Dumma elaka värld!!

• lille08
    Vilda Tiger skrev 2009-08-14 21:16:57 följande:
    Japp, det är cancer. Elakartad sådan. Cellgifter nästa, men en omgång ska räcka. Jag skriver mer om det senare.
    Näääe... hoppades så att det inte skulle vara någon fara... fy vad livet är orättvist...

Ni har verkligen haft så det räckt och blivit över, och så drabbas ännu en gång i er familj. Tänker på er. *kram*
  • Melva

VT: nä, fy. Hoppades ju att det inte skulle vara något. Kram.

Andra natten som A sover i samma rum som sina syskon och det har gått jättebra vid läggningen ikväll också. Alla tre lade sig samtidigt.

Imorgon blir det en tripp till Liseberg för mig och E och pojkarna vet jag inte riktigt vad dom ska hitta på.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8