heidi,
ja, vi som kan och gillar att renovera vill ju ha nåt som kan avskräcka andra. badrum finns det ju 3 stk i tveksamt skick i det där huset, men för oss känns det inte tungt utan mera roligt! OCH vi tänker hela tiden på att det är ju såå mycket lättare att renovera ett redan befintligt badrum än att bygga ett nytt som vi ju gjorde här! och resterande rum kan ju lite ny tapet och nya golv göra att det blir ett helt nytt hus, och öka värdet!! det enda vi inte kan göra nåt åt är ju grunden, så vi måste ju få veta hur dyrt det är att fixa. men som sagt, allt sånt där skrämmer ju andra köpare också! så vi håller tummarna. annars så får vi fortsätta leta i höst! husen i området som har sålts sista tiden har gått mellan 0.5 och 1.5 miljon! så potentialen är ju god på värdet på huset!! gaah, ja märks att jag är sugen eller hur?
och du, precis så är det ju hos mig också. visst de har ju svårt att sparka mig utan att det blir ett fackärende av det som de kommer förlora. men de har ju sagt skitdumma elaka grejer och betett sig jättedåligt när man påpekat för dem att sådär får man faktiskt inte göra. så här säger lagen. jag räknar inte med att de ska kunna allt som lagen säger, men jag förväntar mig att de ska uppskatta att de får reda på det så att de inte gör fel! suck! men men nu gick det ju bra iaf, och jag hoppas det går bra även nästa möte vi ska ha!! ja, alltför många ger ju med sig! så därför så har man ju lite extra lust att stå på sig! det är jobbigt, skitjobbigt, för man vill ju inte jobba i en miöjö som är helt sabbad sen. så jag har det ju skönt som kan gå hem igen...