• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Lina S

Heidi - jag åt ju mammasushi många gånger när jag var gravid, de använde säkerligen samma knivar då. Tror inte du behöver vara orolig.

Hallon - TACK! Tycker såklart jag också, men det är ju extra roligt att någon annan tycker det

Rosa - då kan man äntligen få säga GRATTIS {#lang_emotions_nalle}

Nu ska vi snart ha lite vänner på tacos, ska bli mysigt.

Jo igår hade vi ju 3 till som tittade på huset och imorgon kommer ytterligare 3.
    7 vill ha huset än så länge. Vi får nog det sålt utan problem
    Budgivningen kör igång när alla har tittat, alltså nästa vecka.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Mareldsbarn

Hallon, vad glad jag blir när du skriver om nytändningen Alldeles underbart ju! D och jag har också landat lite i "Daniel och Malin" känns det som, dock saknar vi tid för sexet men va sjutton, vi gör så mycket mer skoj nu den lilla tiden vi har tillsammans i jämförelse med förut. Jag är glad och när jag nu jobbat färdigt mitt dygn (sitter på jobbet nu) så ska jag attackera min D under veckan

Rosa; Underbart! GRATTIS! Hoppas nu maken hänger med i racet och hjälper dig istället för att fortsätta låsa in sig. Låter som att du har barnen väldigt mycket själv men återigen, grattis! Nu kan du kanske andas ut en aningens?

Lina; Skönt att det är många intresserade Då ska vi hålla tummarna för er!

Jucea, härligt med resa men jobbigt att jaga kläder och baddräkt nu. Fann du något roligt?

Nej åter till jobbet. Började kl 13 idag och slutar kl 13 imorgon... Än så länge går det fint

• Kvack

Jucea: hoppas du hittade någon fin baddräkt.

Lina S: Jag håller med tummarna men det borde inte vara några problem att få det fina huset sålt.

Mareld: ha det så bra på jobbet.

Hallon: vad härligt med nytändning. Här är det snarare tvärtom, jag funderar och har pratat med sambon om att flytta isär. Får se hur det blir.

• Rimfolina

Rosa: GRATTIS, skönt att det är bättre!

Hallon: Underbart, jag blir AVIS! Själv lider jag av andra svampinfektionen på två veckor... Aj!

Har haft några dagar att läsa ikapp, minns dock nästan inget av det jag tänkt kommentera... Förlåt. :-/

• Vilda Tiger

Hallon
    Gud va underbart att ni har hittat något som ni saknat en tid! Jag har svårt att känna mig sexig och jag har under vissa perioder svårt att se Marcus som annat än Lyckelis pappa, men tack och lov har vi alltid varit väldigt fysiska, så jag blir ofta påmind om att han även är min livspartner.

Rosa
    Ja, nu kan man då äntligen få skrika GRATTIS till dig! Hur sjutton gör man då man har tre vagn-barn...? Fast du får väl ta ena i sjalen då antar jag.

Kvack
    Det låter inget vidare. Är det ngt speciellt som har hänt eller har ni "bara" vuxit ifrån varandra? Har det kommit efter Frida?

Mareld
    Härligt att även du och Daniel kan se varandra med partner-blicken. Kör hårt i veckan!

Jucea
    Nå, är du redo för Mallis nu då?

Lina
    Jag hoppas med alla tummar att ni får intressanter som ger er ett bra bud så ni kan få flytta till det andra huset!

Vi har varit på kalas hos min storasyster (hon som gjort en biopsi). Hon och hennes man fyller i mitten av september båda två så de slog ihop födelsedagarna. En mycket trevlig dag blev det. Lyckeli var eld och lågor över att min bror hade med sig sin hund och tofflade mest efter hunden hela kvällen.

• RosaNapp

Tack alla . Det börjar faktiskt smyga sig på lite, att jag kan börja känna mig lite glad över det .

Mareld: jo, jag har barnen mycket, men det vill jag . Men det är inte som att jag inte har egentid, det har jag också.

Lina S: hoppas på en snabb och lönande affär då . Vad kul att så många är intresserade.

Kvack: vad tråkigt.

Jag och L har nog alltid sett varandra som partners, men i perioder inte haft den energin att lägga just på den biten som vi båda kanske velat. Vi är så olika när det gäller dygnsrytmen så är det mycket att göra kan det vara svårt att få ihop det ibland.

VT: hur mår hon? När får hon resultatet?
    Det ska nog bå bra. V åker sällan vagn numer så det blir dubbelvagnen till A och pyret och V och E får gå. Eller så blir det enkelvagn för A, ståbräda till V och bära pyret i sjal .

• sthlmstjejen

VT: Min heter Frida, Kvacks heter Ida Hoppas din syster får svar snart!

RosaNapp: Du är en supermamma du, som har barnen så mkt och inte klagar utan VILL ha dem nästan hela tiden. Jag orkar inte ha dem hela tiden men måste nu för maken mår tydligen skit. Verkar också deppad och då är det ingen fyra på g direkt...

Lina: Så fint som ert hus var så får ni det säkert sålt för mkt pengar

• Vilda Tiger

Sthlm och Kvack
    Sorry... många namn. Jag VET ju egentligen men hjärnan är inte alltid med.

Rosa
    LÅter fint att du kan glädjas nu. Ang min syster så antar jag att hon får besked inom tio dagar, för det var ju lite mer än 10 dagar sedan hon var där, och det brukar ta tre veckor.

• Mareldsbarn

Alla i tråden är online.... suck... vad trist Här sitter jag med ett glas vin utan man och med ett sovande barn jaja jag får la tralla vidare till andra sidor dårå

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8