Men vad är detta? SÅ söta ni är!

Vt nej nej jag hade aldrig tid med killarna för jag hade fullt upp att leda tjejgänget, haha

Men du VT, inte ska du lipa! Du är ju alldeles underbar med Lyckeli. Du ser till hennes behov ut i fingerspetsarna. Världens bästa! Förresten, jag log lite när du skrev lipa. För Lipa betyder gråta och även räcka ut tungan för mig men för Daniel betyder det enbart "gråta" och våra konversationer kring det begreppet kan bli lite roliga ibland

Första gången jag sa till Julia; Kan du lipa? (och så sträckte jag ut tungan), då undrade minsann Daniel vad jag höll på med för eftersom han inte såg min tunga så trodde ju han att jag frågade unga fröken om hon kunde gråta

Men återigen till lipa (gråta), förlåt mitt sidospår. Du har gett Lyckeli allt ett barn behöver så försök att somna lugnt och nöjt ikväll för jag kan lova dig, att i rummet bredvid så ligger där en tös och sussar så sött. Hon drömmer vackra drömmar och lever i en alldels underbar trygg värld, precis som varje 1-åring är värd att få leva i!