• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Lina S

Förresten, mina barn ska bli fotomodeller

Haha nej riktigt så är det inte. Men de ska plåtas i rabidos kläder (heter det så? liknande Me&I) den nya höstkollektionen.

En kompis till mig är säljare där och de behövde två pojkar, en i  storlek 98/104 och en i 86 perfekt ju. Kommer på deras hemsida sen. De får vars en tröja för besväret. Men jag tycker mest det är kul. Ska fotas i leken så det blir inga direkta poträttbilder.
    Får se vad Elliot tycker om alla ombyten haha

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Rimfolina

Lille: Grattis till bröllop!
    Trulsa: Grattis till bebis!
    Lina: Kul med fotomodeller!
    Rosa och Kvack: Jobbigt, jobbigt... Hoppas att de beslut ni tar känns rätt och glöm aldrig att vi finns här för er, även om ni bara vill komma hit för att gnälla av er lite och få lite medlidande. Kramar.

• Vilda Tiger

Lina
    Va roligt att budgivningen går så bra! Verkar som ni får ert drömhus nu då.

Rosa
    Jag var tvungen att fnissa lite då jag såg din bm framför mig, då du ringde.

• RosaNapp

VT: hehe . Jag sa inget själv utan presenterade mig bara och så pratade vi på. Helt plötsligt började hon stamma: nä, men vänta nu, är det inte...? -Jo, sa jag .
    Hon sa att hon aldrig haft en mamma under tre graviditeter förut så hon kom lätt ihåg mig .

A går mer och mer. Försöker gå mer än att krypa även längre sträckor nu. Kul, alla barnen har tagit det här med att gå på sitt alldeles egna sätt, ingen är den andre lik.

Höll på att få panik igår när jag kollae på kurshemsidan och vilka uppgifter som ska göras (fick ju inte åtkomst förrän igår), men sen upptäckte jag att jag läst fel och att jag inte var lika efter som jag trodde .
    Men jag måste absolut köpa en bärbar. Trodde det skulle räcka med den här stationära ett tag, men det går inte. Kan inte "prata" med dom andra när barnen springer runt

• Lina S

VT - ja vi får nog vår drömhus

Men jag kan inte låta bli att tycka synd om de som inte vinner budgivningen hos oss. Vet ju hur förälskad man kan bli i ett hus och hur besviken man blir om man inte får det...
    Det är 3 som slåss just nu, 2 unga par utan barn och en ensam man tror han är runt 50. Det är mannen som har lagt 2,4. Jag vill egentligen hellre sälja till något av paren för ja jag vet inte, men de är ju unga och kommer förmodligen att skaffa barn och området är perfekt för barnfamiljer....
    Men man vill ju inte tacka nej till ett högre bud bara för det. Hoppas bara att någon av de andra vinner budgivningen...

Rosa - ja hon måste ha blivit bra paff din bm
    Sam är ungefär som din A när det gäller att gå. Fast jag han går väl inga maratonsträckor precis och han ramlar då och då, fortfarande lite ostadigt ibland

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • lille08

Idag tog William sitt första steg! Han stod på golvet och jag sträckte ut armarna och sa "kom"... och då gick han! Oj oj, vad lycklig han var... han sken som en sol och klappade händerna samtidigt! Lille go-fisen!

Ja han är väl förmodligen sist här inne med att ta sina första steg, men jag trodde nog det skulle dröja ett bra tag till för det är ganska nyss som han lärde sig stå utan stöd. Men han kommer säkert fortsätta krypa ett tag till... det går ju snabbare...

• MissHellen

Lille: Elton har tagot sina första steg (för ett bra tag sedan) men han vägrar att gå utan stöd (som mamma/pappa,en vägg eller gåvagnen) Så, de är nog ett bra tag kvar tills Elton oxå går!

Dock kan han ju, om han nu skulle vilja..

• lille08

MissH: Det låter lite som min store kille... han tog första stegen vid 10 mån, men gick ändå inte utan stöd förrän runt 1-årsdagen. Liten fegis!

• RosaNapp

lille08: jag trodde inte att A skulle börja försöka gå redan nu, men han tog några steg bara några dagar efter han kommit på hur han skulle stå utan stöd. Men han är gott vinglig .

Tjohooo! Ikväll blir det storhandling med barnen. L tränar. Tjohoooo! Eller nåt...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8