luzorsus skrev 2009-09-24 12:53:16 följande:
tack carina!På ett eller annat sätt brukar det ju lösa sig men man har ju heltidsblöjbarn, ett nattblöjbarn, ett vällingbarn.....det är en del...stövlarna Tovas har gått sönder, behöver nya....blääää, blääää, bläää.Jag kan ju ta att ha noll pengar även om det är skiiiiiiiiiiiiiiiiitjobbigt men jag vill absolut inte att mina barn ska känna av det...Jag är jävligt arg!
Du är inte ensam vi har haft det jobbigt med pengarna med och jag vet att det är hämskt och man vill göra allt för sina barn men ibland måste man bara sammla ihop pengar på något sätt och göra det som är viktigt och ta det andra sen.
Men hur är det men vällingen och blöjorna finns det ??
Skor får man ta och vänta med men man måste ju inte ha nya utan från blocket med
Vi har nu sammlat ihop 10,000 kr om inte mer till flytten nu så vi kommer att ge bort all mat till pappa nu så vi ska äta hos hans syster idag och imorgon drar vi till danmark.
Det kommer vara så att vi kommer vara utan pengar i danmark minst 1 mån då vi inte har skrivit in oss in i danmark allt kommer vi att göra nu på måndag i danmark.
Fråga vänner föräldrar om pengar det ni kan låna och som ni kan leva med.
Soc finns också som hjälp.