• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • sthlmstjejen

VT: STORT grattis!! Vi som nyss skrev i tråden om hur det är att vänta på plusset och nu har du fått ditt! Grattis igen!

• Lina S

Lille - grattis, va duktig du är! Perfekt att åka iväg nu i höstrusket ju

VT - GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! till {#lang_emotions_gravid} hurra va roligt! Det är ni värda. Det känns så kul att vänta på alla små bebisar nu! När fick du {#lang_emotions_plus} ?

Själv ändrar jag mig fram och tillbaka, ena dagen vill jag absolut ha en trea, nästa dag tänker jag att jag är nöjd med mina 2 underbara pojkar. Men det blir säkert en till ändå fast inte nu, gud det orkar jag inte alls.

Vi har skrivit kontrakt nu så jag borde vara lycklig, men jag är mest trött och orolig för besiktningen. De kan ju dra sig ur om det är mycket som måste fixas osv. Gud vad det är jobbigt att hålla på så här i flera veckor. Längtar tills allt är klart!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Luz och Sthlm
    TACK! Det känns så otroligt bra! Jag glömmer liksom av det då och då och när jag kommer på det så spritter det i hela kroppen.

• sthlmstjejen

Lina: EXAKT så känner jag ang en till, i ena stunden känner jag att jag aldrig skulle orka börja om igen och i andra stunden tycker jag att det skulle kännas jättekul med en bebis till. Men det får bli senare. Om det blir en bebis till så vill jag njuta av den, som det känns nu så har jag stressat mig igenom 3 bebisar eftersom det varit så tätt. Mannen sa här om dagen att han vill ha en till, att han inte kan tänka sig att F är vår sista. Men tidigast om ett år kan jag tänka mig att vi försöker.

• Vilda Tiger

lina
    TACK! Jag plussade i onsdags kväll. Hade bim i måndags eller tisdags men även om jag hade gått över dem så trodde jag inte att det skulle visa ett plus. Vågade inte tro. Men OJ va underbart och konstigt och skämmande och härligt - allt på en gång- det var att få se plusset!

• Mareldsbarn

Lille, så roligt! Underbart med en solsemester nu också! Grattis till vinsten

VT; Även jag blev så sugen på just den där känslan att få längta, plussa och veta att ett liv frodas så vackert i magen. jag njuter! MEN jag är inte redo för en nr 2 på ett bra tag så jag njuter glatt av känslan ett tag till Har ni hunnit berätta för nära och kära än (ja det utöver oss här i tråden dårå )eller vill ni hålla på det ett tag till?

• Vilda Tiger

Mareld
    Ja, ni har ju gott om tid, ingen stress. Nej, jag har bara berättat det här på fl, inte för ngn i "verkliga livet". Har små planer på att ta det då jag fyller, i slutet på oktober.

Var är KaOl?

• goshheidi

VT, Jättestoert GRATTIS till er!! Äntligen. Har hållit tummarna för er. Hoppas allt går bra.
    Du undrade vilken vecka jag är i nu. Är i v.9 eller 10.

• Lina S

VT - det blir ju perfekt att tala om det när du fyller år!

Jag minns när jag var gravid med Elliot. Vi var nere här i Viken där vi bor nu fast hos mina föräldrar (vi bodde ju i götet då) för mamma fyllde år. Syrran visste om det och hade fixat champagne. Steves pappa och hans respektive var också där. Syrran kom ut med brickan i trädgården och sa att jag vi har ju inte bara mammas födelsedag att skåla för - och då berättade vi. Alla blev hysteriskt glada, Elliot är ju första barnbarnet på alla håll! Det var kul

Sam berättade vi på julafton, klart att alla blev glada, men det var ju inte lika stort den gången. Det var liksom väntat

Sam och Elliot - världens finaste killar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8