• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • lille08
    Vilda Tiger skrev 2009-09-25 23:13:30 följande:
    grattis, linda!!! :-d
    Tack!

Fast vi får väl skynda oss om vi ska hinna ut och resa. Minns inte riktigt vilken vecka som hemförsäkringen täcker när man är gravid?! Eller så får vi spara resan till senare... går ju det med...
  • sthlmstjejen

lille: Grattis!!! Tävlar du mkt? Har för mig att du vunnit förut Det enda jag gör för att vinna nåt är att spela på hästar nån lördag då o då

heidi: Haha din syster måste vara duktig på sitt jobb om hon kan se på en om man är gravid

Rosa: Hur går det för dig? Tittat på nån lgh?

• Vilda Tiger

Hejhej!

Jag tänkte jag skulle kunna hålla mig lite men det är ju så roligt att få berätta så nu kommer det: Jag är gravid igen! SOM vi har längtat och väntat (fem månader) och nu är jag i v 5, går in i v 6 på måndag. Bf är 30 maj.

• Mareldsbarn

VT; Åååååh så roligt! GRATTIS! DET är ni värda! Vad glad jag blir! Hur mår du?

Är på språng så jag läser resten och skriver mer senare...

• Vilda Tiger

Mareld
    Tack! Jag mår jättebra, hade aldrig kunnat tro att jag var gravid om jag inte hade sett det fina plusset på stickan. Jag har haft mycket fler "symptom" tidigare månader, kan jag lova. Inte trött, inte extra hungrig. Dock börjar blodsockret redan hoppa en hel del, så nu är jag tillbaka tilll 17 blodprov om dagen. Och idag känner jag för första gången lite växtvärk i livmodern. Är så glad över det här!

• S u s s

Åh VT, vad roligt! Stort grattis!
    Kan inte låta bli att bli lite avundsjuk fast jag inte vill ha en till just nu.

Och grattis till Lille också, du är så flitig som är med och tävlar om så mycket, och uppenbarligen lämnar bra bidrag också!

• Kvack

VT: stort GRATTIS till er. Äntligen lite positiva besked för er:)

• Vilda Tiger

Suss
    Jag håller helt med dig - Lilles bidrag är ju precis så bra som det behövs för att vinna alla tävlingar hon vinner! Tack så mycket för grattiset!

Kvack
    Tack till dig med! Det känns verkligen som att vi behövde det här - se fram emot ngt bra och fint och fokusera på liv istället för rädsla för död.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8