• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • 3 barns mamma84

Hej igen och tack så mkt att ni finns
    Det känns bara konstigt att inte ha mens och inte få + men men..
    Nu är allt nere vi har packat klart det är tomt nu
    Imorgon kl 12 flyttar vi så jag kommer inte kunna va inne mkt alls..
    Om inte ikväll förstås få se.
    Men i danmark kommer jag att ha fullt upp så jag kommer inte vara inne på fl så mkt och jag vet inte om jag kommer att lägga ner fl ett tag och bara försöka få en bebbe i magen.
    Men jag kommer att skriva på bloggen så mkt jag än kan.

• Lana

Hej! jag hinner inte vara här inne så mycket just nu.massa jobb och annat.men kikar in ibland.MEN nu ska jag inte vara inne på ett tag mår just nu mindre bra.men jag kommer tillbaka.Tänker på er allihopa.Ha det super,Kram A

• Lina S

Nej vi går inte med vinst om du menar jämförelse med det andra huset, det kostar ju 3 miljoner.
    Men vi köpte ju vårt hus för 3 år sedan för 1,8 sen har vi ju renoverat kök och lite annat så låt säga att vi lagt 2 miljoner. Vi betalar mäklaren knappt 100.000 så det är en vinst på 500.000 på 3 år. Ganska skapligt

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lana
    Tänker på dig och hoppas att du snart mår bättre.

Lina
    Ja, det är en skaplig vinst!

• lille08

Lina: Kul att ni fick ut så bra för det! Då blir ju det nya boendet inte så värst mycket dyrare för er!

Roligt att fotograferingen gick bra också!

• sthlmstjejen

Lina: Grattis till husförsäljningen! En hyfsad vinst måste jag säga

Lana: vad är det som hänt? Hoppas att du mår bättre snart och kommer tillbaka.

F går hela tiden nu faktiskt, hände för en vecka sen då jag märkte att hon helt plötsligt övergav krypandet och började gå mer

• Kvack

Lana: hoppas du mår bättre snart.

Carina: lycka till med flytten.

Lina: grattis till försäljningen.

Luz: tråkigt med ekonomin. Dom andra har ju gett dig bra tips så jag har inte heller några nya tips att ge.

Rosa: då hoppas vi att det bara är en:)

sthlm: kul att f går nu.

VT: hon är så söt lilla lyckan.

• MissHellen

Kvack: Håller tummarna för din pappa! (Nu tycker jag verkligen att de är nog med canserbesked här i tråden )

Luz: Jobbigt att man är så himla beroende av pengar! Och ett fult sätt att säga de på, mycket! Hoppas att de fixar sej!

Lana: Hoppas du mår bättre snart!

Lina: Kul med fotografering, spännade att se resultatet!
    Kul med resultatet på budgivingen! När flyttar ni?

Carina: Lycka till med flytten? Hur känns de nu då?

I dag ställde jag mej på vågen igen, när jag klev av var jag inte alls lika peppad. Har gjort 3 veckor nu och är inne på 4:de. I dag visade vågen bara -0,5kg. Vet att de är minus, men de känns segt.. Jag vill att de ska gå fort ( )!
    Men, jag måste peppa mej själv! Jag har ju ändå gått ner 4,1, kilo på 3 veckor.

I dag ska Elton vara med min lillebror! Känns spännande 19år och barnvakt för "första" gången (på riktigt liksom). Elton ska tillomed sova borta. De kommer gå kanon, och jag litar på M (lillebror) till 100%!
    Jag och R ska ut och äta (så i kvällblir de tyvärr fusk i dieten ) med min mamma och pappa, då min pappa fyller år Ska bli mysigt!

• lille08

MissH: Tycker att du är superduktig som går ner i vikt! 4,1 kg på 3 veckor är ju jättebra!

Hoppas ni får en mysig kväll när ni går ut och äter med dina föräldrar!

• Lina S

MissH - du är superduktig. Jag vet hur det är, man vill gå ner snabbt, men det är lättare att hålla vikten sen om du går ner långsamt. 0.5 kg är en smörpaket, tänk på det så blir det ändå ganska mycket
    Det kommer komma veckor då du står still fast du skött dig jättebra, och sen kommer det plötsligt ett ras igen fast man kanske fuskat. Kroppen är konstig!
    Kul att din bror ska vara barnvakt!

Ja jag väntar också med spänning på bilderna, blev bara ett sätt kläder för dem båda så det är inte supermånga bilder. Fotografen försökte att få Elliot att kasta löv, men det hade han inte alls lust med men till slut gjorde han något tappert försök, vet inte hur bilderna blev dock.

Vi flyttar 4 jan!

Idag ska jag och småpojkarna (den store får stanna hemma, kanske ska skicka upp honom till Mölndal ) åka och hälsa på en gammal barndomskamrat till mig. Hon och jag växte upp på samma gata och har gått i samma klass 1-9. Men vi kom lite ifrån varandra på högstadiet för hon var en "tuffing" som rökte och drack med andra kompisar och jag var en präktig plugghäst
    Hon fick sin första dotter redan när hon var 17 år, så Hanna, som dottern hon heter, är 16 år idag
    Vi har träffats några gånger genom åren, men inte ofta. Nu var det 3 år sedan. Hon har en flicka till som är lika gammal som Elliot och en pojke som är som Sam. Det ska bli skoj. Hon bor 1 timme här i från, så vi ska bo över och dricka vin och prata gamla minnen hela kvällen

Sam och Elliot - världens finaste killar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8