• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Vilda Tiger

lille
    Kul med de första stegen! Ja, de skiner ju upp så där i början när de blir så stolta. Sött!

Lille
    Kul med fotograferingen, glömde jag skriva förut!

• Kvack

Idag fick jag reda på att min pappa har canser. Prostatacanser. Men det blir ingen operation för han har lite problem med hjärtat så han ska få bromsmedecin istället. Och så ska han på kontroller nu i 3 månader och se vad som händer.

• Vilda Tiger

Kvack
    Nämen du... Vad jag sörjer med dig! Verkligen, jag förstår om du är jätteledsen och att det känns väldigt hemskt nu. Jag kan kanske trösta liiite med att min mosters man har just den cancern och han kan inte heller opereras, men har levt bra i över fem år nu. Alla kramar till dig och din familj!

• Lina S

Kvack - fy va tråkigt, tycker det är cancer på alla håll och kanter nu.
    Fick precis reda på att en kompis mamma har bröstcancer...

VT - hur har det gått med din syster??

2525000, kan ni fatta.... jag är i chock... inte klart än...
    måste vara min styling

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • goshheidi

Kvack...jag beklagar verkligen :'( Men min pappa levde sju år och han hade en väldigt agressiv sort. Vi vet ju inte hur länge han hade haft det innan de upptäckte det heller, men säkert ett bra tag för det hade hunnit gå ganska långt. De kanske kan stråla istället för operation? De frös ner min pappas två gånger. Finns många alternativ. Hoppas verkligen att allt går bra för din pappa. *kramar om*
    Jag är just nu hemma hos min mamma . Kom hit i måndas och stannar till fredag. Vi har haft det jättebra. Hon var på arbetsintervju igår och idag fick hon veta att hon fick det!! :) 17 andra sökande hade det varit. Hon har inte jobbat på 30 år :) så hon tycker det känns pirrigt. Hon sa att andra människor gå i pension i denhär åldern, och hon börjar jobba. :) Men jag tror att det gör bara gott åt henne att börja jobba. Få nåt annat att tänka på osv.

• Rimfolina

Kvack: Beklagar, det var såååå tråkigt att höra... Hoppas att du kan finna tröst i de andras positiva svar. Stor kram till dig!

Lina: Kul att det går så bra med huset! Grattis!

Heidi: Vad roligt för din mamma! Vad ska hon jobba med?

• 3 barns mamma84

Sambon hade fått borelia av en festing (!!)
    Nu får han äta pencillin

• Vilda Tiger

lina
    Kul med budgivningen. Jag har inte hört mer om min systers tumör. Vi har träffats men då hennes barn inte vet ngt om det än så kunde vi inte tala om det. Men vi borde ju få svar snart.

Heidi
    Va roligt för din mamma! Berättade du att du är gravid nu då? Vad ska hon jobba med?

Jag kom just hem från teaterbesöket med mina elever. Det var helt okej, men nu är jag rätt trött och ska nog snart knyta mig.

• S u s s

Kvack - Vad jobbigt. Hoppas det går så bra det bara kan gå nu.

Lina - Vad roligt att höra! Vad hade mäklaren trott att det skulle sluta på innan budgivningen började?
    Egentligen vill jag flytta, för det är så jäkla dyrt att bi där vi bor. Vi kan bo i hus istället för lägenhet för samma pengar... Men vi trivs så bra. Bra förskolor, skolor, lugnt område, nära natur, och med toppengrannar. Snyft. Vi blir nog kvar lite till hursomhelst...

Max går mer och mer han med. Han går nog större delen av dagen, åtminstone hemma. Han har precis fällt ned frankenstein-armarna och kan gå mer normalt också.

• Kvack

Tack alla för era svar. Han verkar vara vid ganska gott mod och då får jag också vara det.

Lina: grattis till budgivningen. Hoppas att det blir högre. Huset är ju jättefint så det är klart det är din styling:)

Heidi: roligt för din mamma.

Carina: tråkigt att han hade fått borelia. Skönt att ni fick reda på vad det var så han kunde få medecin.

VT: kul med teater. Var länge sen jag var iväg och såg nåt.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8