• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Vilda Tiger

MissH
    Okej... även om ni tar typ grötpulver och gör som välling? Tänkte att det kanske är smaken han inte gillar, eller är det själva flaskan?

• goshheidi

VT, ja, och detsamma om F sover och så råkar vi se något hemskt hända en bebis i TV. Då tittar jag o P på varandra och så säger nån av oss: Ska vi gå och titta på F? Och så springer vi och tittar på honom för att försäkra oss att allt är ok :)
    Ha det så skönt på landet!

• Vilda Tiger

Heidi
    Been there, done that... jag och Marcus gör så med. Sedan står vi och aaah-ar och oooh:ar och suckar lyckligt då vi ser att hon ligger och sover sött.

• Hallonsocka

Hej hej!
    Nu har svärföräldrarna åkt vidare till Hemavan. Vi bestämde att vi åker upp till dem dit, då L kommer nästa gång, och vi får henne på söndag så då far vi till hemavan, tjoho!!! Fiske och svampplockning verkar stå på schemat där uppe. Ska bli riktigt roligt!

Idag funderar jag på att gå upp i förrådet och fixa lite så att det går att ta sig in :-P har inte vart där sedan M föddes och ja, jag har en känsla av att det är rörigt.

Pling: Skönt att allt är bättre nu i förhållandet, säger som VT att det är ju lätt hänt att det blir en del gräl då man reser mycket ihop. Det är ju stressigt och man är inte lika avslappnad som hemma.

LinaS: Men fy så hemskt! Usch Så otäckt! och samma med det du berättar Heidi. Huu jag mår alldeles illa. Kan vi inte typ förvarna innan vi berättar sånna saker :-/ jag är rätt känslig märker jag. Fast då får jag väl isolera mig själv helt eftersom man ser på teve. Usch.

• MissHellen

Vilda Tiger skrev 2009-08-02 10:57:06 följande:

MissHOkej... även om ni tar typ grötpulver och gör som välling? Tänkte att det kanske är smaken han inte gillar, eller är det själva flaskan?
    Han tar ju inte alls nappflaskan, de har han aldrig gjort Utan han kör med pipmugg.
    Har en kompis, vars son, tar gröt i flaska men inte välling Får väl kanske testa de. Blir i pipmugg i så fall
  • goshheidi

Hallon, flåt att vi fick dig må illa :( ska försöka komma ihåg att förvarna om jag skriver nåt hemskt igen.
    Svampplockning är så roligt! - om man hittar några :) Vi har ett kantarellställe vid svärmors sommarstuga och där finns det alltid...kantarell-gräddsås. Mums! :)

• Vilda Tiger

Mmmm.... kantareller... ska nog försöka rota fram några på landet nu med.

Hallon
    Jag ska också städa i förrådet... och i walk in-garderoben. Men min röv verkar ha vuxit fast på stolen.

MissH
    Jamen gröt i pipmugg låter ju alla tiders.

• Lina S

Men Ester fyller minsann år idag

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} GRATTIS ESTER {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Kvack

Grattis Ester.

Nej jag är inte gravid, hoppas jag. Jag har spiral insatt:) Tycker att det räcker med tre ungar just nu:)

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8