• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • lille08

Grattis på födelsedagen Ted och grattis i efterskott Ester!!

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}

Tänk att det gått ett helt år nu sedan vi satt här och inväntade tecken på att förlossningen skulle starta och få rapporter från vad det var för små liv som kikade ut.

• sthlmstjejen

God morgon! Trevligt att inte vara först

Hallon: Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en bra dag!

Ted grattis på 1 års dagen!!

Lite ego nu.. verkar gå jättebra med avvänjningen av vällingen på natten för F. I natt sov hon lellan 18-4:30 innan hon fick välling och sen somnade hon om en timme till! Helt perfekt.

Lille: Hur gick det för William, har han slutat med välling på natten?

• lille08

sthlm: Vad skönt att nattvällingavvänjningen går bra hos er! Här var det en jättejobbig natt, men efter den natten har det gått bra och han har inte längre vaknat för att vilja ha välling så jag måste säga att det gick mycket smidigare än jag trodde. Han sover mycket bättre nu överlag. Innan vaknade han ju även ofta för att han inte hittade nappen. Han kan fortfarande vakna nån gång för det, men inte alls så ofta som innan.

• sthlmstjejen

lille: skönt att han inte äter på natten iaf! F har inte napp men hon letar efter sin Ior då o då under natten. Men de är väl inte tillräckligt stora för att sova riktigt lungt heller.

Idag börjar de stora dagis igen, ska bli skönt, även om sommarlovet har varit bra det också

• Hallonsocka

Sthlmstjej och Lille: Tack tack!

Jucea: Grattis till Ted igen idag Blir tårta och gotta förstår jag, räknar med bilder senare då i bloggen

Jösses här blev det stört fint väder igen efter att ha varit tråkigt en längre period. Ska nog på promenad och så idag L far till sin mamma så jag och A ska försöka mysa ikväll, allt beroende på hur M tycker och vill ha det :-P

• jeng

Godmorgon!
    Ted fattar ju inte att han fyller år idag såklart! Och inte blir det ju nåt kalas idag heller!! Men ikväll blir det iaf tårta och saft!!

helt otroligt att det är ett år sen som ni säger, som man satt här och klockade värkar och hade sig!! Och på torsdag är det halvvägs för mig igen... Hihihi...!

• lille08
    jeng skrev 2009-08-03 09:24:14 följande:
    Och på torsdag är det halvvägs för mig igen... Hihihi...!
    Jisses, halvvägs redan!! Tycker inte du också att det går makalöst fort denna gången? Själv är jag i v 15. Hinner knappt lägga någon fokus alls på graviditeten. Tur jag har en räknare på bloggen så jag kan se i vilken vecka jag är i. Hihi!
  • tessiej

Grattis på födelsedagen Ted

Å grattis i efterskott Ester

Tänk nu är det bara två dagar kvar tills jag också har en 1-åring. På onsdag blir Ebba stora damen. Kalas på kvällen med släkten och några vänner. Sen på lördag blir det kalas igen. Då med barn eftersom ett kalas på kvällen inte passar små barn som vill sova då!

Här i Umeå skiner solen :) strax ska jag och Ebba gå ut och gunga! Ha en bra dag allihopa.

• Lina S

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_nalle} GRATTIS TED {#lang_emotions_nalle}  {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} 

{#lang_emotions_cheers} {#lang_emotions_cheers} GRATTIS HALLON {#lang_emotions_cheers} {#lang_emotions_cheers}

Sam och Elliot - världens finaste killar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8