• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Strözzel

Melva: Här har du en ekonom som jobbat med revision i ett antal år. Pluggade mest marknadsföring på högskolan eftersom jag inte var så sifferinriktad men halkade in på detta jobbat ändå och har inte ångrat mig en dag sen dess.

• Hallonsocka

Pling84: Hihi, nog minns vi dig! Hur är allt?

Imorrn ska vi på Nolia, någon annan kring Umeå som ska dit? Ha't

• Melva

Strözzel: låter bra det .

Ni ekonomer får gärna berätta lite om vad ni jobbar lite mer specifikt med . Jag kan ärligt talat inte så mycket om det.

Pling84: kommer ihåg dig. Allt väl?

Jag är som vanligt sist i säng. Har packat en massa och väntar på att en tvättmaskin ska bli klar så jag kan lägga mig också. Imorgon tänkte vi åka till La och stanna några dagar, men allt beror på vädret. Barnen var iallafall gott uppspelta här ikväll när vi höll på att fixa iordning. Det är spännande att vara liten .

• sthlmstjejen

Jag är redan lite orolig för hur det ska bli i januari, kommer ju troligtvis bli uppsagd och alla jobb jag kikar på är 100 % och det vill j ag INTE jobba nu första året. Vill inte att barnen ska ha så långa dagar på dagis. Får se hur vi ska lösa detta... om jag lyckas hitta något jobb.

I natt började vi med avvänjning av nattvälling, F brukar äta kl 12 och 4 på natten, vi bestämde att trappa ner så att hon skulle äta en gång per natt till att börja med så vi skulle skippa 12-vällingen. Oj, vad arg hon blev, hon skrek och skrek men efter 10 min somnade hon iaf och vaknade 4 åt välling och somnade om. Tyckte det var en bra natt

• luzorsus
    Hallonsocka skrev 2009-07-31 21:52:20 följande:
    Pling84: Hihi, nog minns vi dig! Hur är allt? Imorrn ska vi på Nolia, någon annan kring Umeå som ska dit? Ha't
    Blir nog inte imorgon, men en annan dag
  • luzorsus

Myra ställer sig upp mitt på golvet själv nu, hon är sååå duktig. Snart kanske hon tar sina första steg oxå

• Vilda Tiger

duktig Myra!

Lyckelis nya favorit, som hon nu står på golvet här intill mig och gastar efter: physalis.

Jag och Lyckeli har varit en sväng på Grötö idag och tittat på fåglarna. En mysig utflykt.

• Hallonsocka

Idag har vi vart på Nolia, ska få härjedalskök hem till oss och höra vad det kan tänkas kosta. Men det blir senare. Gud vad trött jag är, hann även med att ta svärisarna till mamma och fika hela gänget. Vi hitta väl inte nått på Nolia men rätt ok iaf var det där. hoppas alla har det bra.

Maffigt att Myra ställer sig upp på egen hand nu!

• sthlmstjejen

Kvack: Gravid?!

VT: Låter mysigt med utflykt, själva var vi på Stadium och köpte vattenflaskor som barnen ska ha med sig till dagis imorgon, inte lika mysigt kanske?

Vad dött det var här då, är nästan alla på semester?

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8