• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Lina S

Stockholm - den dubbelvagnen har vi också Är också nöjd med den, funderar dock på att sälja den nu. Vi ska ju ha ett barn till men inte lika tätt, men man vet ju aldrig så jag är i valet och kvalet..

Mareld - vi ska också till Tylösand spahotell fast på onsdag! Synd att inte ni också ska det så vi kunde ses haha. Lustigt!
    Ska bo en natt! Tycker att ni ska åka ändå, det behöver ni. Förstår att det är jobbigt att lämna henne när hon är sjuk, men är det "bara" feber så hade jag faktiskt åkt ändå.. Fast nu är ju mina barn så ofta hos mina föräldrar så det är deras andra hem.

Jucea - du kan hälsa P att om Ted är 1,5 år så kommer ni definitivt att behöva en syskonvagn. Det kan jag lova!
    Elliot var 2,5 när Sam kom och vi hade inte klarat oss utan. Hade det inte varit för att han kan cykla själv nu så hade vi fortfarande behövt! Han går inga längre sträckor, han är så lat. Det blir bråk och gråt varenda gång han ska gå!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Rimfolina

Ester tackar!

Grattis till Ted och Hallon!

Mareld: Fy vad surt! Hoppas att det ordnar sig på nåt sätt i alla fall!

• jeng

heisi,
    haha ja vi skämtade om det, om vi måste döpa nästa till phil om det blev en sån vagn! eftersom det då skulle bli en philip jr, och ph tjatar om att han inte får ha med sina namn på barnens namn så tänkte jag att det kanske kunde användas som muta för att han köpte vagnen!

alltså lite coolt vore det ju om barnen hette phil & ted i en sån vagn...

Lina,
    Ja jag VEET! Men han är ju trög, asså ni vet ju hurdan han är!

MEN nu kom han in (han blev så arg så han gick ut och klippte gräset förut hahaha) och sa förlåt. Och jag sa att "ja det är bättre att jag bara gör som jag vill för du vet ju att jag vet bäst iaf, och det blir ju alltid bra i slutändan!" Och då sa han att ja det är ju så!! haha, han kanske lär sig nåt han också!!

• jeng
    luzorsus skrev 2009-08-03 22:03:15 följande:
    Myra trippar på här hemma....massa steg i rad,är inte ett dugg feg
    åhhh duktigt!! *avis*
    men jag tröstar mig med att vilken dag som helst nu så kommer han ju bara släppa och börja gå här hemma också!!! eller nej, vilken månad som helst kanske snarare!!!
  • sthlmstjejen

jucea: ni MÅSTE ha en syskonvagn, så är det bara Jag använder fortfarande min och då var mellan 19 mån när han blev storebror.

Lina: Vi använder fortfarande våran syskonvagn och sälja vill jag inte, än iaf

luzor: Duktig tjej!!

• lille08

Ja, när man bara har 1½ år mellan barnen är det nog nästan ett måste med en vagn där båda kan åka.

Här blev det ingen sovmorgon idag heller. Klockan 5:20 (exakt samma tid som igår) slog William upp sina blå och vägrade somna om. Hans mamma är inte liiiika morgonpigg kan jag säga!

• Kvack

Grattis Hallon i efterskott.

Sockertopp: Min lilla Ida är också född den 17 aug 08.

Lille: tidiga mornar ni har. Jag är glad över att Ida sover till 7.

Jucea: klart att ni ska ha en syskonvagn. Ida går ju för fullt här hemma men längre sträckor behöver hon ju åka vagn:)

luz: visst är det sött när dom knatar på.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8