Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-09 09:34:22 följande:
    Det kommer bli sååååå bra Har haft ångest med både Nora och August när de skulle börja dagis, de kändes inte redo. Men nu med Ella så känns det riktigt bra. Jag har sett hur social hon är med andra barn och hur roligt hon tycker det är. Tror dagis kommer bli toppen, båden för Ella och Ida De är ju inga bebisar längre Nu ska jag bara få besked om att jag kommit in på skolan sen kan jag slappa resten av sommaren
    Vad vill du plugga?
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:37:03 följande:
    men hjälp mig nud å Vilken storlek?? När Maia var 6 månader började hon precis ha strl.68, ska jag satsa på det tycker ni??
    Japp, det tycker jag låter bra
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 09:38:23 följande:
    Ja. jag e så fjantig bara... Sitter här och bölar Men det kommer bli bra!! Ida kommer nog tycka de är jätteskoj med massa små kompisar
    Kram {#lang_emotions_heart} Man FÅR ha dagisångest, jag tror alla har det, mer eller mindre!
  • snigelina
    Busbellan skrev 2009-07-09 09:38:34 följande:
    Förskollärare, eller lärare mot tidigare år heter det nog nu för tiden Är nästan 100% säker på att jag kommer in, men man vill ju ha det svart på vitt
    Ja, det är klrat man vill veta säkert! Förskollärare är något jag också skulle kunna tänka mig..
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 09:40:23 följande:
    Nä gud nej!! Hon ska vara väldans korta dagar i början   Å jag kommer inte jobba heltid sen heller så..
    Nämen precis, då blir det toppen ska du se!
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:41:08 följande:
    Hihi då ska jag bunkra Tror ni det kommer finnas fjärilar o regnbåge i 68 på salgen?? Det borde det väl finnas va??? Försöker tänka ut vad jag ska satsa på nu på rean och vad som kan tänkas finnas på salgen...fast hmm, kostade inte dom babyklänningarna 150dkk där...?
    Det finns säkert där, men är nog billigare om du hittar på rean
  • snigelina

På tal om molos babyklänningar.. Funkar de att sälja på T nu utan alltför stor förlust?

Bubblan - Hur gick det för din nya regnbåge i 92 tex?

• snigelina
    Busbellan skrev 2009-07-09 09:59:41 följande:
    Då kan du ju säkert ta 68 i de andra babyklänningarna, cups är ju mycket längre än regnbågen i samma storlek t.ex
    inte vår de är lika stora allihop..
  • snigelina
    Busbellan skrev 2009-07-09 10:00:59 följande:
    De där babyklänningarna är ju helkonstiga
    Japp, verkligen
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:01:24 följande:
    313.- slutade den på, men tyvärr en oseriös köpare
    La du ut den igen sen? Eller väntar du?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14