Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-09 10:02:21 följande:
    Åh vad det var lungt här hemma nu. Alla tre barnen leker i Sveas rum TILLSAMMANS. De lagar fint mato dukar. Trevligt. Snacka om att man njuter. Det hör ju inte till vanligheterna direkt
    Åh, vad härligt! Det är så skönt när sånt händer, men inte ofta här hemma heller Imorse vaknade jag av gap och skrik (som vanligt, nästan..) för att de två äldsta inte kan hålla sams alls.
  • snigelina

Idag gick en välmatchad unge till dagis här Ibland kan vi få till det *s* Aqualeggings, pärlkjol och aquatröja m pärlärmar {#lang_emotions_heart}

Nu är hon lämnad och jag funderar på att sova..

• snigelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-09 10:13:57 följande:
    Åååå det måste absolut vara fiiinaste tjej kombon ever!! *varför har jag ingen tös för* Måårning på er!
    Jaaa, det är så fint Tur att vi kan ha det nästa sommar också
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-09 10:16:35 följande:
     fiiint! Kom på att det har ju vi också, den kombon. Fick hem kjolen i fredags och 116 passade perfekt på min tjej.
    Åh, vad bra! Ja, Stella har 110 och det kommer funka även nästa sommar Hon älskar Molo-kjolar *s* Vi har hmm..  många
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-09 10:19:14 följande:
    så många så du inte vågar säga.  Min tös tyckte det är så skoj att kolla om det är sväng i kjolarna. Det blir det ju iom det utställda, blir kanske fler här i detta hemmet.
    Näe, så många är det inte, men jag orkade inte räkna *s* Det är fler än 10 iaf.
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 10:20:16 följande:
    Åhhh har en sån J*VLA tandvärk så jag DÖÖÖÖÖR men om jag åker till tandläkaren så kan de väl ändå inte göra någonting?? jag menar, de kan ju inte röntga när jag är gravid???
    Hrm, jo, det kan de väl om du får sånt blyförkläde?
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 10:26:27 följande:
    det står att det är de första 3 månaderna som de inte vill röntga, på måndag har det gått 3 månader så då borde det gå bra då, med ett blytäcke såklart för jag vill inte ta minsta risk. Hoppas de kan se hålet utan röntgen.
    De där visdomständerna är bara till ondo. De har tagit bort tre av mina, fattar inte varför jag inte tog bort den fjärde också..
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:27:07 följande:
    Jag köpte svart,lila och rosa i 104
    Fiiint. Lindex velour är verkligen toppen på dagis! Vi har bara rosa i nästa strl, måste nog köpa några till.. Det fanns inte gröna nu va? Ångrar att jag inte köpte det..
  • snigelina
    Duntoffla skrev 2009-07-09 10:30:04 följande:
    Visst är de toppen på dagis? Använder nästan bara velourbrallor där. Lagom varma och tåliga och bra under overall. Sen kan man ha en "finare" tröja upptill. *gillar enfärgade nederdelar*
    Jag gillar också enfärgade nederdelar. Förra hösten/vintern använde Stella knappt velourbyxor, men jag hoppas hon kommer ha det nu. Hooooppas att hon inte MÅSTE ha kjol eller klänning VARJE dag...
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 10:30:52 följande:
    Gahhhhhh!!! Har hittat massor jag vill ha på rea i DK å med frakten blir det exakt ordinarie pris på dem   Försökte få gubben o ge mig en adress i danmark att leverera till men hans polers e på semester Ska jag? Eller inte? 1200.- blir det..  *mycket pengar* 
    vilken butik är det? kan de ha nåt som jag vill ha tro?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14