Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjohej på er, nu har jag T-pysslat lite *pust*

Nån som sett Nova Stars halterneckklänning på rea nånstans? Jag vet att de inte får reas, men kanske at tman kan hitta den ändå Stella blev helt kär i den idag..

• snigelina
    saturnina skrev 2009-07-10 08:24:25 följande:
    Är det tunikan med lila kant du menar? Olivia har en i stl 110 och den är nog ganska normal i storlek, för den är för liten nu.
    Hur stor är din dotter?
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 08:07:15 följande:
    Godmorgon girls. Suck, 12 grader och regn, vart tog sommaren vägen? Dags o plocka fram lurvarna igen? Trodde aldrig jag skulle somna igår, har världens vildaste bebis i magen som levde rövare i flera timmar, så jag låg där och kikade på en böljande mage
    Åh vad mysigt med bökande bebis! {#lang_emotions_heart}
  • snigelina
    Mosen08 skrev 2009-07-10 08:44:45 följande:
    God Morgon! är inne en liten stund och läser, tänkte bara berätta att om några timmar ska jag GIFTA mig!! shoppade denna pilutta.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename... fast på batinki i vild paniiiik, shopping brukar ju vara lugnande
    IIIIIIIIIIIIIIH, vad spännande! Grattis!

Och finfinaste tröjan också
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2009-07-10 09:11:58 följande:
    Verkligen en miss, den är ju super fin den färgen. Tror också det blir bra nu när Liam är lite äldre, fast han blir ju inte 3 förens i mars.
    Mina tjejer har varit 2 år och 5 mån och 2 år och 9 mån när de fått småsyskon och det har gått så bra så Liam kommer väl vara nånstans däremellan?
  • snigelina

Fy vilket tråkigt väder det är! Hoppas verkligen det blir bättre snart, för idag är barnens sista dag på dagis/fritids. Huvva!

• snigelina
    Raihana skrev 2009-07-10 09:58:03 följande:
    Nån som ver hur pärlplattekjolen är i stl`.? Dottern har fått för sig att hon SKA ha en sån.....
    Stella är 104 cm lång och väger 20 kg och har strl 110. Sitter bra. Men även 104 i samma modell fungerar bra på henne.
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:00:53 följande:
    haha jag måste berätta en rolig sak lillebror satt o drack välling igår.han är ju utan blöja och satt i bara en tshirt... och intressant som snoppen är så satt han o pillade på den. helt plötsligt fick han världens stånd han tittade på den och försökte lite irriterat trycka ner den, men den bara studsade upp igen då säger han "men mamma, ohh snoppen funkar inte" världens underbaraste kommentrarer ibland alltså

{#lang_emotions_heart}
  • snigelina

Aaargh. Har fått in pengar för en tradera-auktion som slutade igår. Snabb betalning, javisst, men hon har inte satt in nåt för portot. Nu är grejen den att jag har hakat på bubblans sommarkampanj så i rubriken står det "fri frakt vid köp nu!" men inte kan hon väl komma och hävda något med det? Köp nu är ju faktiskt en funktion, men det kanske inte hon vet om hon nu la bud när köp nu var borta?

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-10 10:33:24 följande:
    åhh jag som inte gillar puffiga byxor under klänning blev ändå kär igår isabel hade på sig katvigs turkosa velourklänning och pippimuddbyxorna  sååå fint lägger in bild lite senare
    Åååh, det kan jag tänka mig var fint Jag har plockat bort alla långärmade klänningar så nu längtar jag efter katvigvelourklänningar och kik kid-klänningar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14