Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-07-08 18:30:09 följande:
    Om tröjan som var på KöpNu tex kostar 24:- i frakt och den som skulle vara frakt på ryms inom 24:- gränsen så hade jag som säljare inte tagit extra i porto. Men om det hade blivit säg 36:- så hade jag tagit 12:- i porto. Är´u me nu?
    precis så hade jag också gjort! hade tagit ut mellanskillnaden mot det fraktfria..
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-08 18:34:20 följande:
    Var jag taskig som inte köpte snö leggings till min dotter?
    lite Stella fick inga blanket-leggings, fast hon fick tunikan iaf
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-07-08 18:46:40 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 18:44:49 följande: Då bestämmer jag att Du får bestämma! *skrattar* Vill du att jag ska betala 24 så gör jag det.
    Nu bestämmer JAG att ni ska betala 12 kr var. Så det så.
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 08:54:27 följande:
    Hihi har tagit ett test från intelligender (intelligender.se) nu
    spännande Vad visade det?
  • snigelina
    h80 skrev 2009-07-09 08:49:45 följande:
    Nån som har något bra matchningstips till gitarrtröjan? Till en tjej, det är rosa, lila gitarrer på tröjan. Jag köpte en grön kjol igår för jag hade för mig att det var gröna gitarrer också, men det var det inte. Så nu har jag inget att ha till
    vilken tröja menar du?
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:02:06 följande:
    Flicka, hade det visat motsatsen hade jag blivit mycket skeptisk o inte trott ett skit på det men nu är jag ännu mer säker på att det är en liten tös till där inne
    Jaaa, jag skulle bli mycket förvånad om vår ev fyra blir en pojke *s* så jag förstår känslan
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:07:56 följande:
    Ja syrran fick ju precis första pojken på 35år i denna släkten så chansen att det skulle komma en grabb till nu är ju minimal Alla säger att vi Johansson-döttrar kan inte få annat än döttrar
    Min syster har iofs fått en pojke.. (och en flicka). Det ska bli spännande att se vad min andra syster får i december De har en dotter som snart blir ett år, men det är inte hon som är biomamma till henne.

Men jag får nog bara tjejer..
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 09:32:12 följande:
    *ångest feeling* Bubblan har fått plats på dagis från 1:a Sept Åååå blandade känslor..
    Det blir toppenbra, ska du se
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:34:43 följande:
    joho sitter just nu o fundilerare på vilken  storlek man köper i klänningar till en 6-månaders nästa sommar
    {#lang_emotions_heart}
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 09:35:09 följande:
    Å tror du!!! Börjar nästan gråta en skvätt här   Vi har de väldans mysit om dagarna åxå, kommer sakna det... 
    Men hon kanske inte ska vara där 7-17 varje dag? Ni hinner mysa också {#lang_emotions_heart} och man uppskattare de stunderna ännu mer när man varit ifrån varandra lite!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14