Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Incommunicado skrev 2009-07-09 14:40:03 följande:
    jag tror också det är en grabb! Könet bestämd av mannens sperma/gener, finns det bara tjejer på makens sida också?
    Fast det där är inte riktigt sant ändå
  • snigelina
    saturnina skrev 2009-07-09 14:49:14 följande:
    Vilket språkbruk. Du får byta till playgirl-liv istället för familjeliv hörru.
  • snigelina
    Incommunicado skrev 2009-07-09 14:51:06 följande:
    jodå. nu finns bilder i BT! Molo nyheter och massa bilder från idag, måste säga att Hummeljacklan är såååå fin!
    Nej, det stämmer inte riktigt eftersom det beror på miljön där nere också Hos vissa kvinnor trivs flickspermer bättre och tvärtom Men ja, könet bestäms av spermien, det har du rätt i, men sen ska de fram till ägget också

Vad söt Damien är, han börjar verkligen se stor ut! Som en liten kille istället för en bebis!
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 15:01:29 följande:
    Belen, Julian och Gabriel är "julnamn" ifall bebisen kommer lite tidigt (Belen = Betlehem på spanska). Ariel är ett fint pojknamn enligt sambon inte enligt mig Lucia älskar jag och kommer hon så tidigt som runt då så får hon helt klart heta det Mobbningsvarning är det ju på nästan allt...blir det Lili så kommer dom mobba henne för att hon är en blomma, Julian kommer kallas Julia o.s.v  Jag orkar inte tänka för mycket på sånt, så länge det inte rimmar på något väldigt fult eller verkligen låter hemskt. Har en vän som döpte sin son till Ceasar Amadeus...det du...fint va
    Jag tror att barn, om de nu vill mobba någon, hittar något att mobbas för även om det inte är nåt som är "fel". Det är ju så det är, tyvärr

Jag tycker namnen är fina, förutom just Ariel då kanske
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 15:06:26 följande:
    Jag blev så mobbad så jag fick byta skola...mitt namn rimmade ju på Ko så det var det vanligaste de mobbade mig med men Balou och Milou var också populärt. De hittar alltid något att mobbas för ändå...men att döpa en pojke till Ariel är väl att be lite väl mycket om det
    Usch då

Vi har ju en Nora så vi får väl se hur det kommer gå..
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-09 16:38:21 följande:
    Guuuuuud vilken fraktkostnad!!!
    Jaaa, jag mailade och ifrågasatte..
  • snigelina
    Tasha78 skrev 2009-07-09 16:34:35 följande:
    hur gammal är man på ett ungefär för det linnet
    Min dotter är 4 och har strl 110 eller 116 i molos linnen. Fast syrran som är 7 (och betydligt smalare) kan ha strl 122
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14