• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Prettypink

Låter vettigt!:)

Fru T skrev 2009-07-14 19:10:03 följande:
    Jag har en med bara konturerna den sitter lite på sidan framtill under troskanten, har ja riktigt låga trosor så sticker öronen upp en bit...Jag gjorde den för 10 år sen å nu har den gjort sitt å kommer i höst inta formen av en vacker fjäril istället
  • Vickanflickan

men varför inte välja en tatuering som har en betydelse, står för något..
    undra hur lyckat ett sånt motiv känns när man närmar sej 60...

• Queen70

förlåt men den tatueringen passa nog bäst på nån trailer camping nånstans....hm....

• Alexandra84

Skulle nog aldrig tatuera in en sån... okej kul grej nu... men hur känner hon för den när hon kommer som 60åring...?
    Försök få henne att ta nåt annat, en tribal eller nåt. Och sätt den på ett ställa hon inte ser så ofta, tex ryggen, nacken, ankeln... Annars finns risken att hon tröttnar fort på den.

~*~ Lycklig mamma till Hampus 051002, Julia 070905 och William 090414~*~
  • MrM
    Alexandra84 skrev 2009-07-14 20:16:10 följande:
    Skulle nog aldrig tatuera in en sån... okej kul grej nu... men hur känner hon för den när hon kommer som 60åring...?Försök få henne att ta nåt annat, en tribal eller nåt. Och sätt den på ett ställa hon inte ser så ofta, tex ryggen, nacken, ankeln... Annars finns risken att hon tröttnar fort på den.
    Du får ursäkta mig men jag höll nästan på att kissa på mig när jag försökte föreställa mig en stolt 60-åring med en rynkig tribal-tramp-stamp ovanför akterkastellet. Jag misstänker att det mesta kommer att se ut som skit vid 60 men just en plaboy bunny kommer ju att framstå som den dumma idé det är redan efter 6 månader.

Mvh
  • Strawberrys83

Jag gjorde min på handleden, men nu är det en fjäril där ist för den som gjorde min playboy bunny var nog full eller nå, att han ens tog betalt?? Aja, jag fick tatuera över den, men skulle jag ha en så skulle det va på ena skinkan så det gick att dölja med trosor eller vid ljumsken.

Lycka till

• Kajsan
    Flinken skrev 2009-07-14 10:32:26 följande:
    Nu hänger jag inte med? Måste man tro att man e "all that" bara för att man har en playboy kanin in tatuerat på sig? Jag fattar inte varför det e pinsamt med denna kanin, jag tycker den e fin och hon verkar ju med göra det! Så jag tycker man kan skippa snacket om varför hon INTE ska ha den. Frågan löd ju:  Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    Ok, då svarar jag tydligare: Mellan skinkorna , där är det minst risk att nån ser den, och så kan man förtränga att den finns där själv också.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Tokern

Dessvärre kan jag inte tänka mig någon bra ställe på kroppen för ett sånt motiv.....sry

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?