• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • vackrastarflow

På någon som bor i the Playboy mansion, och även då ganska gömd.

• Mandragora

Man tatuerar inte det motivet. Enda "vettiga" anledningen till att ha den är ju om man faktiskt har varit med i Playboy.

• gormisen

Oj, den var svår. Har hon inte varit med i Playboy skulle jag säga ingenstans... Det känns väldigt förmätet att tatuera in en symbol som står för något man inte är. Dvs om hon inte är en PB-bunny.

• Alexandra84
    MrM skrev 2009-07-14 20:22:52 följande:
    Du får ursäkta mig men jag höll nästan på att kissa på mig när jag försökte föreställa mig en stolt 60-åring med en rynkig tribal-tramp-stamp ovanför akterkastellet. Jag misstänker att det mesta kommer att se ut som skit vid 60 men just en plaboy bunny kommer ju att framstå som den dumma idé det är redan efter 6 månader. Mvh
    Mmm men vad är pisammast, tribal (liten och fin) eller en playboy kanin....?! Enkelt!
    Anser ju att man inte ska tatuera sig alls, men alla gör ju som dom vill!
    ~*~ Lycklig mamma till Hampus 051002, Julia 070905 och William 090414~*~
  • MrM
    Alexandra84 skrev 2009-07-14 21:00:45 följande:
    Mmm men vad är pisammast, tribal (liten och fin) eller en playboy kanin....?! Enkelt!Anser ju att man inte ska tatuera sig alls, men alla gör ju som dom vill!
    Jag har absolut inget emot tatueringar men jag tror nog att man bör ha en planeringshorisont som sträcker sig lite kortare än 60-årsdagen (då allt antagligen förfallit) och lite längre än en normal baksmälla (vilket många opersonliga standardtatueringar har en tendens att bli).

Mvh
  • tebax

men alla ni som klankar lägg ner! Bara för att ni är fula och inte kan klassas som bunnys ^^

• Vickanflickan
    tebax skrev 2009-07-14 21:19:15 följande:
    men alla ni som klankar lägg ner! Bara för att ni är fula och inte kan klassas som bunnys ^^
    jo för det är ju vad folk vill klassas som..
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?