• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Mysan063
    k girl skrev 2009-07-15 07:41:37 följande:
    Klippt från wikipedia, I presume? Allvarligt talat, svenska wikipedia är ingen bra källa för att tala om för andra vad något "står för".
    Wikipedia eller inte vet jag inte, jag googlade Playboy och det kom fram. En sökmotor ljuger inte.
  • k girl
    Wikipedia eller inte vet jag inte, jag googlade Playboy och det kom fram. En sökmotor ljuger inte.
    Hahaha.
    En sökmotor är beroende av de sidor den indexerar.
    Att något står på internet betyder inte att det är sant.
  • Mysan063
    k girl skrev 2009-07-15 07:59:53 följande:
    Hahaha.En sökmotor är beroende av de sidor den indexerar.Att något står på internet betyder inte att det är sant.
    Är det ren fakta så stämmer det ju.
    Annars vore det som att historieböckerna tex i skolan ljög oxå.
    Men du kanske vet vad Playboy står för eftersom faktan på nätet var ren lögn?
  • MissyR

Jaja alla dessa åsikter....min gubbe tycker iallafall om min playboykanin på svanken...säger han varje gång han dunkar på mig hårt då får vi väl vara whitetrash då för nån av Hefner´s tjejer är jag inte

• N1an
    Jo!
  • Kinya
    Mysan063 skrev 2009-07-15 08:04:28 följande:
    Är det ren fakta så stämmer det ju. Annars vore det som att historieböckerna tex i skolan ljög oxå.Men du kanske vet vad Playboy står för eftersom faktan på nätet var ren lögn?
    Hur vet du att det som står på nätet är ren fakta? Vem som helst kan skriva vad som helst på nätet och ingen kommer att granska det.

När en bok ges ut, som t.ex. en historiebok till skolan, så granskas innehållet av experter och andra innan den ges ut så ja man kan lita på det som står i faktaböcker men inte på nätet... Jag trodde faktiskt att alla visste att man inte ska lita på nätkällor okritiskt.
  • Mysan063
    MissyR skrev 2009-07-15 08:07:04 följande:
    Jaja alla dessa åsikter....min gubbe tycker iallafall om min playboykanin på svanken...säger han varje gång han dunkar på mig hårt då får vi väl vara whitetrash då för nån av Hefner´s tjejer är jag inte
    Oh! :P Lät härligt. Är den stor? Och då syftar jag inte på det man kan tro, utan Playboykaninen
  • Mysan063

Äsch ni är bara avis på söta, sexiga Playboytjejerna
    Tycker vi släpper den här tråden nu :-P

• MissyR
    Mysan063 skrev 2009-07-15 08:10:19 följande:
    Oh! :P Lät härligt. Är den stor? Och då syftar jag inte på det man kan tro, utan Playboykaninen
    njae den är ganska diskret i storleken faktiskt, kaninen alltså:-P å så kan jag alltid täcka den precis när jag vill så ingen annan har ont av den
  • lurksmulan

Om det ser ut som en anka, går som en anka och låter som en anka är det troligtvis en anka.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?