• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • tebax
    Vickanflickan skrev 2009-07-14 21:43:59 följande:
    men om frågan är: var ska man ha den... då kan svaret vara ingenstans. ibland kan ett svar vara minst lika vettigt även fast det inte är det svaret man önskar sej. det är ju så i diskussioner, folk tycker inte alltid lika som en. det får man vara beredd på.
    ja men säg då ingenstans men längre behöver man ju inte gå eller hur ?
  • Vickanflickan
    tebax skrev 2009-07-14 21:44:44 följande:
    ja men säg då ingenstans men längre behöver man ju inte gå eller hur ?
    nej man kan stanna där, om man inte vill ge en förklaring till varför man tycker ingenstans.
  • klurifax
    Mysan063 skrev 2009-07-14 06:19:33 följande:
    Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    INGENSTANS!
  • Lehla

En kompis har gjort en vid ljumsken(heter det så tro:P?) snett under magen lite längre ner men inte för nära det privata om man säger så. visst inte synlig hela tiden men det behöver den inte vara. Tror det är svårt att få den att passa på många ställen, eller så står fantasin still då jag själv aldrig skulle göra en sån men det e ju tur att smaken e som baken för hur snyggt och kul hade det vart om alla hade samma??

• Kajsan
    MeNoLike skrev 2009-07-14 21:50:17 följande:
    INGENSTANS!!! Min sambo har tyvärr en på underarmen
    Är hen en Playboybunny? {#lang_emotions_dreamer}
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Natosh

Äh, sätt den vart som, sen är det bara att göra om den till Lille Skutt när hon blivit prettofettofembarnsmorsa

• Mysan063
    idiblon skrev 2009-07-14 21:06:50 följande:
    Min första tanke är: Hur ser hon ut?
    Hon är kurvig/mullig. Långt brunt hår. Går alltid i stövlar. Glasögon ibland.
    Slampa då eller??
  • idiblon
    Mysan063 skrev 2009-07-14 22:35:42 följande:
    Hon är kurvig/mullig. Långt brunt hår. Går alltid i stövlar. Glasögon ibland. Slampa då eller??
    Läs mitt inlägg 197 så förstår du vad jag är ute efter.
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?