• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Thaleya

Fast egentligen så är det ganska mycket falsk marknadsföring att tatuera in kaninen på ett dolt ställe, för då kanske en kille går hem med henne, klär av henne och sen ser han att hon har en playboybunny på skinkan - det är ju lite trist att behöva gå hem då för att man ödslat tid på någon man inte vill bekanta sig med. Jasså var du en sån liksom, fan jag skulle satsat på rödtotten i baren istället.

Då borde hon helldre sätta den i pannan eller något ställe där den syns så att folk vet vad som gäller.

• Låtta1

måste bara flika in lite om det här med ålder och tatueringar.....min moster har en playboy bunny tatuerad i svanken och hör och häpna,hon var 32 när hon gjorde den och idag är hon 37 och ångrar sig inte!
    och jag själv taturerade mig första gången då jag var 17,och är idag 25 och jag ångrar inte någon utav mina,man lever ju med dom så det skulle vara som att ångra sin vänsterfot
    MEN jag tycker man ska tänka igenom vad man ska görs,och vem som gör tatueringen så man blir helt nöjd!
    Lycka Till!

• sstv

Ska man tatuera en playboy-logga så passar nog svanken bra. Det är lite samma stuk på playboy-tatueringar och svanktatueringar.

• Susyloo
    sstv skrev 2009-07-15 13:27:41 följande:
    Ska man tatuera en playboy-logga så passar nog svanken bra. Det är lite samma stuk på playboy-tatueringar och svanktatueringar.
    Hahaha! Ett litta vögskvalp i körsrygga! (Som Tabita hade uttryckt det)
  • SatuSv

Gillar man Playboy så mycket så tycker jag att man kan,men då ska det vara på ett sexigt ställe,typ ovanför skinkan.
    Jag ser inget fel med det! Så länge man är snygg o har snygg kropp så!

Jag själv har alltid gillat Playboy och ser det VERKLIGEN INTE som ngt "Joy" i my name is earl,inte heller k*****r man runt bara för att man skulle ha en Playboy tattuering,kanske finns såna som gör det men inte alla.Finns verkligen heller inte nån ålder då man måste sluta tycka om playboy eller att det inte passar.
    Playboy är Hot as Hell!

• Lilli by the Sea
    Thaleya skrev 2009-07-15 12:53:22 följande:
    Lilli by the Sea skrev 2009-07-15 12:25:57 följande:Jisses Tittade ni på pokémon i gymnasiet? :oJag tyckte jag var för gammal för att titta på det och jag var väl omkring 11 när det visades.
    Nej, jag sa inte att det tittades på det, jag sa att det VAR mycket! T-shirtar, på TV, spel osv osv.
  • Viewsonic
    Mysan063 skrev 2009-07-14 06:19:33 följande:
    Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?
    Ingenstans. Tänk på vad den står för.
  • Bettspett

En playboykanin passar inte någonstans när man blivit en 50 år... Känns dessutom som att det var mer modernt för typ tio år sen att tatuera en sådan...

• Airlee

Tycker att det är ungefär lika töntigt som att tatuera in OS-loggan fast man bara brukar jogga en sväng runt kvarteret hemma.

• Drakfisk
    Airlee skrev 2009-07-15 15:06:11 följande:
    Tycker att det är ungefär lika töntigt som att tatuera in OS-loggan fast man bara brukar jogga en sväng runt kvarteret hemma.
    Eller titta på tv-sporten samtidigt som man dricker öl.
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?