• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Aurora Borealis

Tycker absolut ingen stans, men om hon måste så typ mellan skinkorna

• pygmalion
    Mysan063 skrev 2009-07-14 22:48:12 följande:
    Föresten, ni verkar tro att Playboy är en stor sexymbol.. Men Playboy står för detta: Playboy är en månatlig amerikansk tidning som grundades år 1953 av Hugh Hefner. Tidningen innehåller seriösa artiklar och skönlitteratur av hög klass men även erotiska bilder på bland annat månadens playmate..
    Bunnysymbolen ÄR en sexsymbol!! Inget fel med det, men fatta rätt
    Högkvalitativa artiklar...not so much!
    Heta brudar med sillisar...very much!

Jag har varit där, 1998 - träffade dock inga riktiga kändisar

Anledningen till att _jag_ avrådde din Syrra TS är för att _min personliga åsikt_ är att hon kommer att ångra sig pga av motivet. Jag älskar tatueringar och har större delen av ryggen täckt, samt 7 andra - har aldrig ångrat mig så det kanske inte hon heller gör?
  • Häxan surkart

Men vill hon verkligen ha den när hon är sextio?

• Mattisdotter

Absolut ingenstans! Du e storasyster, övertala henne att välja ett annat motiv.

• Mysan063

Finns det någon tatuering som är snygg när man är 60?

• pygmalion
    Mysan063 skrev 2009-07-15 10:58:45 följande:
    Finns det någon tatuering som är snygg när man är 60?
    Ja!! Självklart! Eller varför inte? Tatueringen bleks, ändrar form eallteftersom åren går och kroppen förändras. men det är väl ok?
    Är det kanske så att många helt enkelt ryggar för 60-åringars kroppar? Min mamma är 58 och hon har en jäkligt fin figur (snyggare än mig och jag är 33 )
  • 2barnsmamma85

Häxan surkart skrev 2009-07-15 10:53:06 följande:

Men vill hon verkligen ha den när hon är sextio?
    vad spelar d för roll? man lever bara en gång, varför skulle man låta bli att göra något bara för att man kanske skulle ändra sej sen när man blev gammal? haha det va d dummaste jag hört..
  • Anna Svenssonliv

jag tycker din lillasyster ska tatuera in det motiv hon valt på ett ställe där den syns mycket, men ändå kan vara lätt att dölja. tex skuldran hellre än handleden.

nacken är ett sexigt ställe, då visar hon den med uppsatt hår men däljer den med utsläppt.

visst kommer hon kanske ändra stil o smak med åren och då kan hon tatuera över den med ett större motiv. tips att inte ha för mycket svart och ifyllt i motivet, utan mer konturer. rött är svårast att få bort med laser.

inge kul å fylla sextio om man inte levt livet fullt ut som man velat!

• Lilli by the Sea
    lokisse skrev 2009-07-15 09:12:37 följande:
    ja en politser borde väll vara dax för snart...
    Pulitzer...
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?