• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • Bullpup
    Queen70 skrev 2009-07-14 20:12:43 följande:
    förlåt men den tatueringen passa nog bäst på nån trailer camping nånstans....hm....
    Word! :D
  • tebax
    Vickanflickan skrev 2009-07-14 21:23:53 följande:
    jo för det är ju vad folk vill klassas som..
    men varför bryr ni er så in i helvete om vad andra vill göra ? Playboy är ett fint och sött märke enligt vissa, varför inte bara acceptera det ? Måste man hela tiden komma med sina jävla argument om att man minsann är en trash om man använder just playboy märket?

vad får man ut av det ?
  • Dr Mupp
    tebax skrev 2009-07-14 21:19:15 följande:
    men alla ni som klankar lägg ner! Bara för att ni är fula och inte kan klassas som bunnys ^^
    Ja för det är ju ens dröm här i livet *NOT*
  • Verkligen
    tebax skrev 2009-07-14 21:26:21 följande:
    men varför bryr ni er så in i helvete om vad andra vill göra ? Playboy är ett fint och sött märke enligt vissa, varför inte bara acceptera det ? Måste man hela tiden komma med sina jävla argument om att man minsann är en trash om man använder just playboy märket?vad får man ut av det ?
    Fint märke? Fint?
    Är du säker? Vem anser att det är ett "fint" märke?
    ♥ BF 18 November 2009 ♥
  • tebax
    Verkligen skrev 2009-07-14 21:31:59 följande:
    Fint märke? Fint? Är du säker? Vem anser att det är ett "fint" märke?
    antagligen hon som vill tatuera det
  • Vickanflickan
    tebax skrev 2009-07-14 21:26:21 följande:
    men varför bryr ni er så in i helvete om vad andra vill göra ? Playboy är ett fint och sött märke enligt vissa, varför inte bara acceptera det ? Måste man hela tiden komma med sina jävla argument om att man minsann är en trash om man använder just playboy märket?vad får man ut av det ?
    man får nog vara beredd på att folk inte tycker lika som en när man lägger upp en tråd i ämnet. om man då frågar var på kroppen det märket passar så kan svaret bli att man inte tycker det passar någonstans på kroppen och även en förklaring till varför man anser så.
  • idiblon
    tebax skrev 2009-07-14 21:19:15 följande:
    men alla ni som klankar lägg ner! Bara för att ni är fula och inte kan klassas som bunnys ^^
    Alltså, jag har inte klagat än. Jag är nyfiken på hur bruden ser ut. Ser hon ut att kunna kvala in som bunny så är det inte lika stört som om det är ett fläskfetto med gristryne, liksom.
  • tebax
    Vickanflickan skrev 2009-07-14 21:33:48 följande:
    man får nog vara beredd på att folk inte tycker lika som en när man lägger upp en tråd i ämnet. om man då frågar var på kroppen det märket passar så kan svaret bli att man inte tycker det passar någonstans på kroppen och även en förklaring till varför man anser så.
    men det var ju inte hennes fråga. Hon frågade ju inte var ska min syster INTE tatuera sig, utan nu var frågan var nånstans och har man inget vettigt svar behöver man ju inte svara.
  • tebax
    idiblon skrev 2009-07-14 21:35:23 följande:
    Alltså, jag har inte klagat än. Jag är nyfiken på hur bruden ser ut. Ser hon ut att kunna kvala in som bunny så är det inte lika stört som om det är ett fläskfetto med gristryne, liksom.
    okej
  • Vickanflickan
    tebax skrev 2009-07-14 21:40:18 följande:
    men det var ju inte hennes fråga. Hon frågade ju inte var ska min syster INTE tatuera sig, utan nu var frågan var nånstans och har man inget vettigt svar behöver man ju inte svara.
    men om frågan är: var ska man ha den... då kan svaret vara ingenstans. ibland kan ett svar vara minst lika vettigt även fast det inte är det svaret man önskar sej. det är ju så i diskussioner, folk tycker inte alltid lika som en. det får man vara beredd på.
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?