• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • pygmalion

Be henne tänka om. Det finns en ENORM risk att hon ångrar sig. Jag besitter ingen medial förmåga men jag misstänker att hon är ganska ung och vill skaffa tatueringen eftersom den är "cool" och "sexig". Jag minns när playboy-symbolen var poppis i slutet av 90-talet och hade en vän som tatuerade in little bunny på höften (-97). Det kostade nästan dubbelt så mycket att göra om och täcka över den tatueringen 5 år senare... Kan hon inte göra något annat som har betydelse för henne personligen.

Om hon verkligen envisas; på ett disket ställe som kan döljas, typ höft eller axel eller insida lår

• Strawberrys83

Min kostade 500 kr, och att täcka över den med lika stor fjäril kostade 500 kr.
    Bullshit att det kostar mer, ja om man väljer att göra en emorm över, men en lika stor kostar inget mer än 500-700 kr. Om man tänker sig en lika stor som en tändsticksask. Jag har tatuerat hela min rygg, och vet vad tatueringar kostar, är inga svårigheter att tatuera över en lite tatuering.

Låter som hon skulle kapa av sig benet eller något liknande. Ta det lilla lugna.

• Mysan063
    Strawberrys83 skrev 2009-07-15 00:01:23 följande:
    Men gud! Acceptera att alla tycker olika. Att vissa orkar bry sig om en liten tatuering? Om hon nu skulle ångra sig så är det bara till att tatuera över den som jag gjorde, jag hade en liten rosa på handleden, men med åren blev den fulare tyvärr, så nu är det en fjäril där ist. Vill man ha en Playboy bunny vad ska det göra? Ingen far väl illa av det? Tycker det kan va riktigt snyggt på vissa, lite fräckt och kaxigt framförallt sexigt. Och de som inte tycker det får ju göra det.Alla tycker olika, så är det och kommer alltid att vara.Nä, gör det ni vill, ta vara på det ni har. Ni lever bara 1 ggr, gör det ni blir glad över.Det är mitt råd./S
    Precis ;)
  • Thaleya

Den passar på någon av Hef's brudar. Annars vet jag inte om den passar alls. Om hon prompt måste ha den skulle jag sätta den på ett ställe där den är ej synlig för allmänheten men synlig för de man vill snuska med, så runt rumpan kanske.

• Susyloo

Den passar bara på de som bor hemma hos Hef och på Joy (my name is earl) i sin husvagn!

• zanna80
    Susyloo skrev 2009-07-15 02:15:31 följande:
    Den passar bara på de som bor hemma hos Hef och på Joy (my name is earl) i sin husvagn!
    Haha! så sant
  • k girl
    Mysan063 skrev 2009-07-14 22:48:12 följande:
    Föresten, ni verkar tro att Playboy är en stor sexymbol.. Men Playboy står för detta:
    Klippt från wikipedia, I presume? Allvarligt talat, svenska wikipedia är ingen bra källa för att tala om för andra vad något "står för".
Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?