• Mysan063

Var passar en Playboytatuering in?

Hjälper lillasyrran som ska tatuera sig nu, hon ska tatuera in en liten svart Playboykanin, men är osäker på var.
    Var skulle ni tycka det var snyggast att ha den?

• Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?
  • pixietails

Nej för fan, avråd din syrra att skaffa playboytatuering :S
    Enda gången Playboytatuering är tillåtet är på solbrända playboy-tjejer med blont hår och stora tuttar, inte på bleka alldagliga svensson med gummistövlar!!!!!!

• 3mily

Fy fan.. den är ju sååå ful.
    Fjortis stämplad kommer hon bli och ångra sig grovt senare..
    hjälp henne att tänka om ist.

• 3mily
    Sohvi skrev 2009-07-14 22:55:04 följande:
    Vet hon inte själv var hon vill ha den så ska hon inte tatuera sig!
    mycket bra sagt.
  • Amine

Två synpunkter
    1. Håller med ovanstående, om hon inte vet var då kanske beslutet om att och vad ska vänta också.

2. Playboy innehåller seriösa artiklar och skönlitteratur av hög klass...
    Skrattar så tårarna rinner.

• elinvd

"Var passar en Playboytatuering in?"

Ingenstanns! {#lang_emotions_yell}

Don't let other people determine your future
  • omariao

ingenstans kanske? tycker jag ser playboy-symboler på var och varannan tjej under 20 år. jag tycker tatueringar är riktigt snyggt, har själv och vill ha fler. Men aldrig att playboysymbolen skulle få pryda min kropp! Hoppas din syster tänkt i genom det ordentligt. Om jag nu skulle tänka att det inte är just en playboy-symbol så tror jag det vore snyggt ovanför höften, dock ej långt ner så det blir porrigt. Haha. Beror ju lite på hur stor hon ska göra den också.

• Strawberrys83

Men gud! Acceptera att alla tycker olika. Att vissa orkar bry sig om en liten tatuering? Om hon nu skulle ångra sig så är det bara till att tatuera över den som jag gjorde, jag hade en liten rosa på handleden, men med åren blev den fulare tyvärr, så nu är det en fjäril där ist. Vill man ha en Playboy bunny vad ska det göra? Ingen far väl illa av det? Tycker det kan va riktigt snyggt på vissa, lite fräckt och kaxigt framförallt sexigt. Och de som inte tycker det får ju göra det.
    Alla tycker olika, så är det och kommer alltid att vara.

Nä, gör det ni vill, ta vara på det ni har. Ni lever bara 1 ggr, gör det ni blir glad över.

Det är mitt råd.

/S

• Alisa

En playboytatuering passar väl inte in någonstans kan jag tycka  {#lang_emotions_undecided}

• Polly S

1) om hon är så osäker på var hon ska ha den kanske hon ska vänta med att göra den?

2) om hon bara tycker kaninen är söt men inte vill förknippas med Playboy-varumärket (eller _vill_ hon det? isf, varför?), varför inte fixa en egen, unik kaninbild?

Svar på tråden Var passar en Playboytatuering in?